Qua aankleden heb ik het idee dat de meeste meisjes sneller zijn dan de meeste jongens. Dat zie ik in ieder geval in mijn omgeving,met dan de positie in het gezin. Ik moet midi altijd aansporen, hij kan het wel, maar raakt altijd afgeleid door alles. Mini heeft er momenteel meestal geen zin in, maar kan het wel prima.

• [verwijderd]

[verwijderd] Komt wel overeen met wat Robbie kan en (soms) doet 🙂 Leuk om te lezen. Ook leuk om te lezen wat voor taakjes we kunnen gaan oefenen.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik zat meer te denken aan een prullenmandje op zijn kamer met papier en dat soort, en dat legen in de grote vuilnisbak. Lijkt me niet dat ze de grote prullenbak moeten legen, die bak is bijna net zo groot als een 3 jarige en ik krijg die zak er al nauwelijks uit 🤣

• [verwijderd]

Toch6 ik ook!

Mijn 12 jarige laat ik echt geen muren verven (of in mijn geval, behangen 😝) en mijn 10 jarige gaat echt geen knoop aan zetten of de badkamer schoonmaken. Ik voelde me al een ontaarde moeder omdat ik ze af en toe laat stofzuigen 🙈

Nescio ik vind echt niet alles bij de leeftijd passen zoals prullenbakken legen, lamp vervangen, muur verven...

[verwijderd]
        Jij hebt ze gewoon teveel verwent😉
        Vroeger kon je op je 14e een heel huishouden runnen.

Of het lijstje is gewoon een beetje ouderwets😋

Toch6 ah zo. Ja vind ik ook hoor. Las het al met een grote korrel zout. Ik zie S. al een lamp vervangen 😁 ze heeft net het record 'de langste en dunste appelschil' verbroken.

[verwijderd] Ja, maar ook de andere kant op: een driejarige kan toch ook al wel zelf schone sokken pakken, daar hoef je toch geen zes voor te zijn?