Hier doet zoon van bijna 5 zelfs de badkamer vloer schrobben haha niet omdat het moet hij begint der zelf aan want dan zegt hij dan hoef jij dat niet meer te doen. Als ik dan zeg doe dan ook even onder de wastafel, nee zei hij dat doe ik zondag🙄😂
Zoon helpt hier ook echt met vanalles, zelf z'n ontbijt maken, voor iedereen drinken pakken, rolgordijnen en gordijnen open doen, zooi opruimen, afwasmachine uitruimen, stofzuigen hij is gewoon beledigd als ik het nog een keer doe want hij heeft dat al gedaan, zelf gaan douchen enz. aankleden is dat wel weer een dingetje daar wil hij het liefst lekker hulp bij.
Poos terug was ik aan het werk en ik kwam terug en zei m'n vriend je hebt hem echt afgericht, voor z'n broertje weet hij ook alles te vinden.
Toen het nog wat mooier weer was, zette oma de jongste even in de tuin kon hij heerlijk even slapen, zegt m'n oudste. Laat je hem helemaal alleen😱
Moet wel zeggen als hij er geen zin in heeft kan je hoog en laag springen(lijkt op z'n moeder) en hij pleurt ook gerust z'n jas en schoenen neer maar heb nu een kinderkapstok met een grote mand eronder dus kan hij het daarin doen. Dat gaat al beter.
Zorgzaam gevoelig mannetje met een heel sterk karakter en echt op school ook gezegd geef hem wat taakjes want dan heb je geen kind aan hem. Haha anders zal je het merken.
M'n jongste begint ook al loopt het liefst heel de dag het huis door met de wissewasser.
Heb straks m'n eigen schoonmaakploeg😂😂