aardbeitjes Op de site van de Telegraaf staat een podcast met als titel iets in de trant van Simons sneert naar GroenLinks. Omdat jij het woord sneren gebruikte vroeg ik of je dat van de Telegraaf had en toen zei je dat je podcasts geluisterd had, dus ik dacht dat we het over dezelfde podcast hadden.
Je mag zeggen wat je wilt over Bij1, maar op het moment dat je gaat zeggen dat Sylvana alweer aan het sneren is en je dat baseert op een podcast waar ze een avond van een paar uur uit z'n verband trekken zonder zelf iets gehoord te hebben vind ik dat jammer en dan zeg ik dat. Zij en Mark Rutte hebben elkaar gewoon normaal begroet en gefeliciteerd vanmiddag, net zoals alle lijsttrekkers.
Groter hoeven we daar niet te maken volgens mij. Ik heb geen opmerkingen gemaakt over beweegredenen van stemgenoten en voor zover ik weet ook niet gesproken over een leugenaar, gladde aal of verrader. Ik heb je überhaupt niet gevraagd om berichten naast je neer te leggen, je weet zelf ook dat ik niks tegen discussies heb. Waarom dit er allemaal bij gehaald wordt is me een raadsel.