Dit valt me op aan jullie discussie:
@Sevenof9 > heb je dit nou serieus uit de Telegraaf?
aardbeitjes ik heb podcasts geluisterd
Sevenof9 maar die discussie hoeven we niet te voeren want je hebt haar niet eens zelf horen praten.
Sevenof9 Ik zei dat het me van je tegenvalt dat je zulke uitspraken baseert op een Telegraaf podcast ipv zelf iemand iets te horen zeggen.
aardbeitjes ik lees geen Telegraaf 🙄 Die heb ik niet zo hoog zitten. Dat verzin je er zelf bij
Sevenof9 Omdat jij het woord sneren gebruikte vroeg ik of je dat van de Telegraaf had en toen zei je dat je podcasts geluisterd had, dus ik dacht dat we het over dezelfde podcast hadden.
Zonder de inhoud vind ik dat je hier veel aannames doet @Sevenof9
Vraag dan meteen welke podcast ze geluisterd heeft en welk deel gesneer is volgens haar, misschien hebben jullie wél dezelfde geluisterd. Dan kun je vanaf daar weer verder praten. Nu blijf je terugkomen op de Telegraaf en je mag dan de Telegraaf beoordelen op die inhoud, maar dat staat los van je discussie met @aardbeitjes
Honkeytonk nou al weken wordt de VVD en de VVD stemmer hier belachelijk gemaakt. Egoïstisch genoemd en al.
Of ik moet wat gemist hebben, maar ik denk op dit moment dat dit niet zo is. Er zijn hier veel niet-VVD stemmers. Dat klopt. Er wordt uitgelegd waarom. Wat egoïstisch wordt genoemd is wanneer je op een partij stemt puur alleen omdat dat het beste is voor jou ipv naar een groter geheel te kijken. En ook daarvan is gezegd dat een egoïstische stem heel begrijpelijk is, wanneer deze maar goed doordacht is.