Honkeytonk ik snap @aardbeitjes frustratie wel op het moment dat ze weinig bijval krijgt, of wanneer er veel kritiek is op een beleid dat ze ondersteunt, want dat is niet leuk. Maar dan kan zij -net als iedereen- reageren op desbetreffende berichten en dan kun je er een gesprek over aangaan.
Ik ga niet zitten beamen waar ik het gewoon pertinent mee oneens ben, dus ik onderschrijf inderdaad de positieve dingen die er gezegd worden over de VVD, niet. Daarnaast voel ik me niet aangesproken op klachten over een algehele sfeer, je kunt namelijk gewoon op mij reageren als ik iets schrijf dat je niet vindt kunnen. Ik vraag ook van niemand om op zijn handen te zitten en de frustratie op te bouwen om vervolgens die frustratie te presenteren op het moment dat een lid haar aanspreekt op desinformatie. Wat hebben die opgebouwde frustratie en een opmerking over een bron nou weer met elkaar te maken? Met mij kun je gewoon een discussie voeren hoor, hou je vooral niet in.
Ik weet niet wat er gezegd is in die podcast of in de speech, kan er geen uitspraak over doen. Maar als ik een uitspraak aanhaal, kun je er vanuit gaan dat ik een bron voor je heb. En anders zou ik het terecht vinden om kritiek te krijgen.