Jessie80 Ik realiseer me nu dat ik helemaal niet gereageerd had op jouw vraag waarom ik niet zo gelukkig ben met de zetel van BBB. Ik wist ook niet dat je erop gestemd had, dat geeft je vraag ook wel weer een andere context.
Ik had er namelijk nog wel over nagedacht, maar zal er meteen ook maar bij zeggen dat ik me niet echt in deze partij verdiept heb. Mijn eerste associatie is 'boze boeren die met tractors het hele land door rijden'. Ik vermoed dat hun standpunt over boerenbedrijven diametraal staat tegenover dat van de PvdD, waar ik op stem. Maar het zou natuurlijk fantastisch zijn als blijkt dat het uitgangspunt van BBB wordt dat boerenbedrijven op zo'n manier moeten veranderen dat ze juist bijdragen aan duurzaamheid, natuurbehoud en biodiversiteit en dat de regering er ook voor gaat zorgen dat dat mogelijk is.
Verder ben ik niet zo voor kleine partijen die zich met name met één onderwerp bezighouden, al realiseer ik me dat PvdD ook zo begonnen is 🙃 (maar toen dacht ik ook al zo dus stemde ik er nog niet op, haha)