[verwijderd] Ik vond ze ook niet heel moeilijk, soms wel wat zwart-wit waardoor ik met beide eens of oneens ben.
Meca June Oke nou weet ik het helemaal niet meer! Komen hele andere partijen uit, ga eens goed kijken wat ik nou echt belangrijk vind. Vond deze vragen wel echt leuk!
Vulpen aardbeitjes Sowieso die over dat uitbehandelde meisje, wie er dan moet beslissen. Maar ik vond eigenlijk verreweg de meeste erg lastig, afgezien van die over lhbt-onderwijs.
Manque Krijg nou wat. Hele andere resultaten dan anders! Een leuke testvorm van het Humanistisch Verbond. Ben wel benieuwd naar de verdeelsleutel, moet ik zeggen.. In mijn resultaten scoor ik even hoog op Groen Links als op PvdD en VVD terwijl dat toch wel een eindje van de realiteit af staat đ
Sevenof9 Manque Ik had ook Volt bij die đ En verder dacht ik PvdD en GL. Maar Volt is pro kernenergie dus dat was een flinke dealbreaker voor mij.
Sneeuwvlok Ik scoor bij de eerste 3 bijna even hoog. Ik weet het dus echt nog niet. Voor mijn gevoel duurde het nog heel lang voor er verkiezingen komen en Maart leek nog heel ver weg. En ineens is het al bijna en ik heb geen idee..
[verwijderd] Sevenof9 Maar Volt is pro kernenergie dus dat was een flinke dealbreaker voor mij. Ja, dat vind ik inderdaad een van de belangrijkste redenen waarom ik nog niet weet of ik wel op hen wil stemmen. Nu kun je je afvragen of ze met het aantal zetels dat ze gaan halen ooit de kernenergie er doorheen krijgen, maar ja...
Manque Bloem Same, ik hoef niet lang na te denken over die dingen want het waren allemaal al dingen waar ik het binnen en buiten het HV over heb gehad met mensen.
Vulpen Manque Ik heb over de meeste stellingen wel eerder nagedacht maar ik kom meestal dan niet tot een mening omdat ik voor beide dan wel weer wat te zeggen vind...
Manque Vulpen ja, ook same đ maar dan weet ik dus al gelijk: neutraal. Sommige van die kwesties zijn niet zwart-wit.
Pietje1987 Ik kon de stellingen vrij vlot invullen. Maar de uitslag (SP) staat toch niet echt in mijn straatje đ Overigens had ik maximaal 59% als overeenkomst, dus misschien toch maar een eigen partij đ
[verwijderd] Ik dacht, uit nieuwsgierigheid, de standpunten van de PVV eens door te lezen. Ik word hier gewoon misselijk en verdrietig van. Hoe kan het toch bestaan dat mensen hier bewust voor kiezen. đ
[verwijderd] [verwijderd] Ik dacht, uit nieuwsgierigheid, de standpunten van de PVV eens door te lezen. Ik word hier gewoon misselijk en verdrietig van. Hoe kan het toch bestaan dat mensen hier bewust voor kiezen. đ Mijn halve schoonfamilie. đ De andere helft stemt FvD. đ¤đ¤Ļđģââī¸đđđ
Lovely83 Ook maar weer eens de stemwijzer gedaan. GroenLinks is een partij waar ik mij zeker in kan vinden.
Liekje81 aardbeitjes ik ook 50plus đ¤Ŗ 71%. En SP en GroenLinks met tussen de 55 en 60 procent. 50plus komt wel vaker bij mij naar boven, haha. Nou ja, wie weet. SP en GroenLinks heb ik in het verleden beiden op gestemd.