June Hebben jullie de ongemakkelijke stemwijzer al gedaan. Mooie vragen over moeilijke kwesties. https://www.ongemakkelijkekieswijzer.nl/ Groenlinks en d66 komen er hoog uit bij mij.
Vulpen June GroenLinks en Partij voor de Dieren, beide 76%. Pfoe, moeilijke vragen zaten ertussen zeg...
Meca June Oke nou weet ik het helemaal niet meer! Komen hele andere partijen uit, ga eens goed kijken wat ik nou echt belangrijk vind. Vond deze vragen wel echt leuk!
[verwijderd] June ik begrijp serieus niet hoe die zich er elke keer weer tussen proppen ๐ edit: ik gok omdat ik de lage prijs vroor voedsel en lage co2 uitstoot even belangrijk vind en dat ook nog eens een belangrijk punt voor me is ๐คhmmm
aardbeitjes Vulpen ik vond ze eigenlijk niet zo moeilijk. Had grotere ethische kwesties verwacht. Wat vind je een lastige vraag/dilemma, heb je een voorbeeld?
Vulpen aardbeitjes Sowieso die over dat uitbehandelde meisje, wie er dan moet beslissen. Maar ik vond eigenlijk verreweg de meeste erg lastig, afgezien van die over lhbt-onderwijs.
[verwijderd] Ik vond ze ook niet heel moeilijk, soms wel wat zwart-wit waardoor ik met beide eens of oneens ben.
Manque Krijg nou wat. Hele andere resultaten dan anders! Een leuke testvorm van het Humanistisch Verbond. Ben wel benieuwd naar de verdeelsleutel, moet ik zeggen.. In mijn resultaten scoor ik even hoog op Groen Links als op PvdD en VVD terwijl dat toch wel een eindje van de realiteit af staat ๐
Sevenof9 Manque Ik had ook Volt bij die ๐ En verder dacht ik PvdD en GL. Maar Volt is pro kernenergie dus dat was een flinke dealbreaker voor mij.
Sneeuwvlok Ik scoor bij de eerste 3 bijna even hoog. Ik weet het dus echt nog niet. Voor mijn gevoel duurde het nog heel lang voor er verkiezingen komen en Maart leek nog heel ver weg. En ineens is het al bijna en ik heb geen idee..
[verwijderd] Sevenof9 Maar Volt is pro kernenergie dus dat was een flinke dealbreaker voor mij. Ja, dat vind ik inderdaad een van de belangrijkste redenen waarom ik nog niet weet of ik wel op hen wil stemmen. Nu kun je je afvragen of ze met het aantal zetels dat ze gaan halen ooit de kernenergie er doorheen krijgen, maar ja...