Mijn ex heeft een plaat voor z'n kop.
Hij is dus jaren afwezig geweest, hij heeft sowieso nooit met onze dochter onder 1 dak gewoond want hij ging weg toen zoon ruim 13 maanden was en ik net zwanger van dochter. Daarna dus hoop drama, waarin hij vaker periodes afwezig was. Dit even als achtergrond.
Een paar weken terug heb ik een gesprek met hem gehad, nadat hij 4 jaar out of the picture was en kort daarna heeft hij hier een middag gezeten om de kinderen weer te zien.
Gisteren kreeg ik een appje of we ergens deze week weer tijd hebben voor een bezoek. Ik heb geantwoord dat de kinderen gewoon naar school gaan maar dat hij in het weekend van begin juli langs kan komen.
Krijg ik een appje terug dat hij anders ook wel een bakkie wil komen doen. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg geweest dacht ik, dus ik vroeg of hij na schooltijd bedoelde. Maar nee, hij bedoelde alleen met mij.
Echt, WTF DUDE, je mag de kinderen zien maar dat betekend niet dat we weer vrienden zijn. Hoe kom je er überhaupt bij om zo'n vraag te stellen?? Ik heb hem nog niet eens beantwoord want ik ben een beetje flabbergasted over zijn voorstel. Hoe groot is die plaat voor z'n kop??