Deliana het gaat goed. Ze zijn heel blij dat ze hem gezien hebben. En daar doe je het voor.
Het klopt wat je zegt, ik ben zo bang dat ze weer teleurgesteld gaan raken op den duur. Eigenlijk weet ik wel zeker dat dit gaat gebeuren.
Ik heb iig besloten dat ex hier eens per 6 weken thuis langs mag komen. Hij mag ze vaker zien maar dan moet hij ze ophalen. Hij heeft alleen een fiets maar die hebben de kinderen ook. Genoeg natuur hier in de buurt (bos, kinderboerderij, waterplas, speeltuintjes etc), dus het hoeft niet ver of duur te zijn. Ik vrees echter dat het dan bij eens in de 6 weken blijft.
En ik ga dit pas bij hem aangeven als hij naar het volgende bezoek vraagt. Ik kreeg vandaag een appje hoe de kinderen het vonden, hij vond het spannend (en dat snap ik op zich wel). Hij gaat op zoek naar een electrische fiets.
Ik denk dan vooral, wat kan mij die fiets schelen, dat is niet mijn probleem. Maar ben blij dat ik er zo over denk. Ik ben in het verleden al zo vaak mijn eigen grens over gegaan zodat de kinderen hem konden zien. Hij is een grote vent, regelt nu zijn eigen zaakjes maar. En ik ga hem echt geen complimenten geven over hoe goed hij dat doet (want daar was hij op uit), ik ben er 24/7 voor de kinderen. Dus wat voor fiets hij rijdt vind ik niet boeiend of knap.