In het kader van idiote acties van exen...
Ik ontving zojuist een e-mail van net geen A4 over mijn kleding. Ik had blijkbaar de afgelopen weken bij het ophalen van de kinderen 'uitdagende' kleding aan 🤔
Er volgende een heel epistel met data en wat ik aan had (knap, ik weet zelf niet eens meer wat ik gisteren in de wasmand heb gegooid). Sportlegging met strakke top (ik was inderdaad wezen sporten), korte broek met hemdje (het was 23 graden) en een jurk met hoge hakken (ik kwam uit mijn werk vandaan). Ik moest mij maar niks in mijn hoofd halen, want meneer wil mij niet terug. Of ik mij voortaan fatsoenlijk kan kleden bij de overdracht, de kinderen zien ook dat ik mij voor ex uitsloof. En of ik wel weet welke boodschap ik met mijn kleding uitstraal. Ik moet daar maar eens heel goed over na gaan denken.
#knettergek