Deliana ja maar het probleem is momenteel dus dat ik geen idee heb of en wanneer er überhaupt omgang gaat plaatsvinden, en dat zal hij niet zo maar accepteren. Van mij mogen ze praten, logeren, ik vind het best.
Maar de kinderen willen gewoon terug naar hoe de omgang was, dus niet meer logeren, een (mid)dag per 3 weken en dan gewoon iets doen met hun vader, zonder S.
Ex wil dat pertinent niet, hij heeft geen rijbewijs en dat is te veel gedoe. S haalt en brengt ze naar haar/hun huis, dat vind hij te ver voor maar een dagje, het ov is te tijdrovend en iets ondernemen is duurder (kost meer energie) dan ze de hele dag bij hem thuis op de bank te laten gamen.
Ik snap ook best dat hij niet iedere paar weken met ze naar de Efteling gaat hoor, maar hij gooit ook echt zijn hakken in het zand. Zonder de auto/huis van S wil hij helemaal geen omgang plannen, en de kinderen willen S niet meer zien.
Ik heb geen flauw idee of er überhaupt nog omgang gaat zijn, en hij vat dat meteen weer op als boehoe 'hij mag de kinderen niet zien'. En dat zorgt ervoor dat ik wel een beetje vrees voor een rechtzaak... Hij mag ze gewoon zien, ik kan het ook aantonen mocht het zover komen dat ik dat op geen enkele manier gefrustreerd heb, maar S heeft gewoon geen rechten en hij maakt alles afhankelijk van haar auto, haar huis, haar agenda.
Punt is, ik vind S ook een bitch eerste klas, maar ik denk dat de kinderen zich vooral enorm afgewezen voelen omdat hij altijd voor haar kiest, en ze dat nu afreageren..
En eerlijk, ik denk dat als hij hier nu even aan mee werkt en laat zien dat hij wel degelijk luistert naar de kinderen, ze over een paar maanden gewoon weer gaan logeren.
Maar hij heeft ze nu 1 keer meegenomen naar de gamehal en verwacht dat alles meteen is opgelost, want 2 dagen later kreeg ik al een mail met verschillende data waar op ze maar moesten komen logeren. Het zijn geen honden die op commando worden opgeroepen..
Het is vandaag weer drama in hun appgroep overigens.. de kinderen geven aan zich niet fijn te voelen bij hem en hij reageert alleen maar dat hij een andere mening heeft. Gast, je kan geen mening vormen over hun gevoelens, dat is niet iets waar je het oneens mee kan zijn 🤦♀️
En ik heb nog steeds geen alimentatie gehad, en ik zie hem er best voor aan mij op die manier te willen 'straffen'. Hopelijk komt het dit weekend alsnog, anders heb ik dat gezeik er ook nog bij.. godzijdank wordt volgende week de energie uitbetaald.