Hopsatee Fijne aan dit forum vind ik dat we respect voor elkaars mening hebben en op een volwassen manier met elkaar kunnen 'praten'.
Je hebt het heel helder verwoord en je laat mij een ander ervaring zien zeg maar. Ik vind het tof dat je je vader hierover leert. Ik vraag mij nu ook af of hier geen onderzoek naar gedaan is.
Deze demonstraties zijn er om mensen aan te sporen om net zoals jij , je te verdiepen in de materie om zo 'begrip' te krijgen over iets waar je wellicht in de eerste instantie niet veel van afwist. En het zo een ander ook te leren.
Ze waren niet nodig geweest als men doormiddel van educatie, of misschien reclames, of praat programma's er meer aandacht aan besteden. Het onder de mens brengen.
Door dit alles wil ik mezelf weer meer verdiepen in politiek. Ik stem al jaren niet. Wat ik nu hartstikke jammer vindt. Wie weet trouwens een goede site waar alles goed uitgelegd is? Ik heb het ooit op school gehad, toen stemde ik ook. Maar de laatste jaren heb ik niet gestemd omdat ik niet wist op wat ik kwa inhoud zou moeten stemmen. Voor mij geldt dan ook dat ik moeite moet doen om he belang ervan in te zien door mij erin te verdiepen.