Welkom @Micchan

Wanneer was jij uitgerekend! Ook nog gefeliciteerd trouwens!

Pimpelmeesje Goed punt! ga ik denk ik ook deze week halen of ik wacht gewoon mijn eerste afspraak bij de verloskundige af🙂 Ik woon naast de Action dus was vooral gewoon handig (en goedkoop😅) om de testen daar te halen!

Ik doe hem zelf niet. Maar zo'n digitale die letterlijk 'zwanger' zegt, is toch wel heel leuk om naar te kijken. Vooral bij een eerste kindje

Ha @Soturi jij ook hier!

Nou dit is dus de reden dat ik de afgelopen weken wat afwezig ben/was. Ik was MOEEEE MOEEEE EN NOG EENS MOEEEE

Maar goed ik mag me dus ook bij het eind 2020 clubje (of zoals mijn man zegt babyboom na coronavirus clubje) melden

Ik mag 22 april voor de 1e echo. 😃

Soturi

Jaloers!! Ik moet wachten tot m'n termijn echo 😭 15 mei pas 😖

Ja baal echt. Ivm coronavirus doen ze hier alleen nog medische echo's en een vitaliteitsecho valt daar niet onder 😏

Hier in principe ook. Ik mag toevallig eerder vanwege mijn eerdere miskramen en omdat ik gezegd heb dat ik de tijd tot de eerste echo enorm spannend vind daardoor. Maar ze zeiden wel aan de telefoon dat ze die vitaliteitsecho door het virus het liefst zo min mogelijk plannen.

Soturi Dankje. 🙂 Ik heb de dag van de eerste test als 4 weken genomen, dan zou ik 5 november uitgerekend zijn. Ik wacht de volgende echo nog even af, dan is het denk ik wat beter te zien.

@Vaasje gefeliciteerd!

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Micchan
          Ooh ja, bij jou kan het nog alle kanten op in principe dan he

18 dagen later
          5 dagen later

Micchan

Dat is niet erg. Het is niet dat hier nu veel gereageerd wordt ofzo. 😂
          Maar erg fijn!

Hoe gaat het met jou nu? Hoe ver ben je nu?