Ik mag 22 april voor de 1e echo. 😃

Soturi

Jaloers!! Ik moet wachten tot m'n termijn echo 😭 15 mei pas 😖

Ja baal echt. Ivm coronavirus doen ze hier alleen nog medische echo's en een vitaliteitsecho valt daar niet onder 😏

Hier in principe ook. Ik mag toevallig eerder vanwege mijn eerdere miskramen en omdat ik gezegd heb dat ik de tijd tot de eerste echo enorm spannend vind daardoor. Maar ze zeiden wel aan de telefoon dat ze die vitaliteitsecho door het virus het liefst zo min mogelijk plannen.

Soturi Dankje. 🙂 Ik heb de dag van de eerste test als 4 weken genomen, dan zou ik 5 november uitgerekend zijn. Ik wacht de volgende echo nog even af, dan is het denk ik wat beter te zien.

@Vaasje gefeliciteerd!

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Micchan
      Ooh ja, bij jou kan het nog alle kanten op in principe dan he

18 dagen later
      5 dagen later

Micchan

Dat is niet erg. Het is niet dat hier nu veel gereageerd wordt ofzo. 😂
      Maar erg fijn!

Hoe gaat het met jou nu? Hoe ver ben je nu?

Haha ja sorry, ik zie het. 🙈
      Morgen alweer 13 weken! Het gaat wel goed, nog erg beroerd maar als dat alles is, ben ik een blij mens, haha!
      Hoe voel jij je?

Ik voel me qua kwalen heel wisselend. Vooral misselijk. Maar tot nu toe op een keer na zonder overgeven. Mijn eetlust gaat wel echt helemaal nergens over. Ik eet dus veel minder dan ik eigenlijk zou moeten.
      Ik vraag me ook af of ik nog continu boven de pot kom te hangen of niet. Dat had ik bij R. wel. Ik weet alleen niet meer vanaf wanneer precies.

Verder ben ik enorm vermoeid!

Morgen ben ik 8 weken. 15 mei de termijnecho. Ik ben benieuwd of mijn uitgerekende datum dan nog iets aangepast gaat worden of niet. Overmorgen heb ik de intake van de verloskundige. Ben benieuwd of ik er nog een extra echo uit kan halen.

8 dagen later

Welkom! En gefeliciteerd!

Hoe voel je je?

Soturi dankje, ik voel me prima eigenlijk. Heel anders dan bij de andere zwangerschappen. Nu hopen dat dat zo blijft