Welkom! En gefeliciteerd!
Hoe voel je je?
Welkom! En gefeliciteerd!
Hoe voel je je?
[verwijderd] Soturi Was benieuwd hoe het nu gaat en fijne termijn echo gehad?
Vandaag 13 weken precies. Hallooo 2e trimester.
De misselijkheid is gelukkig voor het grootste deel verdwenen. Wel ben ik nog vermoeider dan anders. Maar dat is nog wel te doen.
Mijn termijnecho was goed gelukkig.
Een dagje vooruit gezet. Dat maakt dat ik 7 december uitgerekend ben.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het met de rest is!
Ik heb deze maar even hernoemd. Volgens mij zijn er wel wat die begin 2021 uitgerekend zijn toch?
Soturi Ik ben 30 maart pas uitgerekend.. Jij bent 23 weken nu toch? Gaat alles goed? Voel je je baby al goed?
Ja klopt. Alles gaat gelukkig goed ja. Ik voel de baby ook steeds beter. Duurde wel langer dan bij R.
Maar ik heb nu de placenta voor en bij R had ik hem achter. Dat was best wel een verschil. Maar nu is het niet meer te missen.
Hoe ver ben jij nu dan als je 30 maart uitgerekend bent? 1e echo al gehad?
Soturi Ik ben morgen 7 weken,1e echo staat gepland op 25 augustus met 9 weken
Fijn dat alles goed gaat! Ben je al aan het shoppen geslagen?
Lumihiutale Spannend!
Hoe voel je je nu?
Nee, gek genoeg nog niet. Oke, we hebben behang en verf gekocht voor de babykamer. Maar verder niks nog.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat we van R alles nog bewaard hebben ongeveer. Ik heb via kennissen van mijn ouders een ledikantje. Dus echt veel is er niet nodig ook.
Soturi Ik voel me moe en de hele dag door misselijk Maar verder wel oke eigenlijk. Het scheelt wel dat je nog veel van R. hebt. Wij hoeven ook alleen wat kleine dingen zoals kleding en flesjes bij te kopen.