[verwijderd]
Marshmallow Ik denk dat ik tijdelijk een abonnement neem
En als het gewone leven weer begint dan weer opzeggen
Marshmallow Ik denk dat ik tijdelijk een abonnement neem
En als het gewone leven weer begint dan weer opzeggen
Lovely83 deze heb ik gemaakt. Je kunt natuurlijk de tijden gewoon schrappen
Onder bewegen valt van alles zoals buiten spelen, dansen, yoga, wandelingetje maken. Werken is het maken van werkbladen of bijvoorbeeld Duplo bouwsels nabouwen.
Lovely83 wij hebben met enkele ouders hier afspraken over gemaakt. Zolang ze niet verkouden etc zijn, mogen ze wel samen buiten spelen of bij elkaar spelen. En dat houden we dan ook binnen dit clubje...
Pietje1987
Inderdaad wel een goed idee om dat zo te doen, zou de buren eens hierover benaderen.
Iemand een goede work out app voor volwassenen
Pietje1987 super leuk!
Lovely83 als je wilt kan ik hem wel naar je sturen, stuur dan even een pb’tje
Ik kwam op Facebook dit soort dingen tegen :
Hopsatee wat voor niveau?
Lovely83
Zoiets?
Pietje1987 beginners. Ik heb rug klachten en doe fysio pilates maar ja nu dus niet...
Wij zijn naar het bos gegaan en letters gaan zoeken. Van takken, op borden enz. En daar ook foto's van gemaakt. Aandachtsspanne is niet zo heel groot bij zoon (2,5), maar hij vond het geweldig om met zijn vondst op de foto te mogen (in selfie-stand, zodat hij mee kon kijken).
ik zag deze! Leuk om te oefenen met klok kijken
Ik heb een abo genomen op disney+
Mijn kinderen mogen vandaag een vakantiedag heb ik ze verteld. Dan kan ik mooi eens kijken naar goede schema's e.d.
Misschien leuk voor mensen met kleine kinderen?
Pietje1987
gedaan!
Meij gaan deze gebruiken. De oudste met ASS is compleet van slag en in paniek. Vandaag lummelen we wat aan, vanaf morgen gaat het schema in.
vanmorgen met de jongste de vaatwasser in en uitgepakt. Ze zijn op school druk bezig met cijfers en kleuren dus hij moest alles wat hij erin zette benoemen, welke kleur, hoeveel etc.
vond hij geweldig haha. Ze zijn nu tekeningen aan het maken nadat ze hoorden dat het verzorgingshuis hier dicht ging voor bezoek. Dat doen we vanmiddag op de post.
Hier vast "school " gedaan, met internetwerkbladen
Wij doen vanaf morgen ook een schema. Meester van oudste is ziek (geen corona) heb nog geen huiswerk voor hem dus ik verzin desnoods zelf wat.
Dit schema komt van internet dus ik pas het nog wel aan zodat het voor ons werkt
Ik moet ook een schema bedenken. Ik heb alleen bedacht dat we in de ochtend en de middag een activiteit doen maar ik merk dat ik zelf erg lui ben 's ochtends. Tegen 10 uur iedereen een keer aangekleed en gewassen enzo.. Nou vinden de kinderen dat ook wel lekker. Maar toch..
Ik had als activiteit ook bedacht dat we taart/cake/koekjes konden maken. Dus vanmorgen naar de winkel geweest om daar de ingrediënten voor te halen. Dat was een uitdaging . Het is gelukt.. Maar van 1 product had ik letterlijk het allerlaatste exemplaar.