Lovely83 Marshmallow zo zat ik ook te denken, ook zelfde tijd opstaan en om 8:30 starten met bijvoorbeeld eerst schoolwerk.
Lovely83 Mogen jullie kinderen wel met de buurtkinderen spelen? Dat gaat hier nog een enorme uitdaging worden met onze 4 jarige spring in het veld. Zij zit vol energie dus moet echt veel naar buiten, nu had ik leuke sportactiviteiten bedacht voor in de tuin en de oprit maar dan zal ze de buurtkinderen ook zien en weet niet hoe hun ouders erin staan.
Vulpen Lovely83 Gisteren zijn we wel naar de speeltuin geweest. Lekker weer dus het was druk. Mijn dochter speelt alleen nog niet met de buurkinderen en heb zelf afstand van anderen gehouden dus het leek me wel kunnen. Als kinderen echt samen gaan spelen is het lastiger... Maar buiten heeft zo'n virus minder kans en als ze dan ook verder geen klachten hebben zal het wel gaan?
Torretjeee Lovely83 hier speelt mijn zoon van 4 wel met het buurmeisje van 8. Maar ze spelen in de tuin en hebben niet echt direct contact. En beide zijn ze niet verkouden.
Pietje1987 Lovely83 wij hebben met enkele ouders hier afspraken over gemaakt. Zolang ze niet verkouden etc zijn, mogen ze wel samen buiten spelen of bij elkaar spelen. En dat houden we dan ook binnen dit clubje...
Vulpen Marshmallow Weinig juist, elke dag thuis... Maar ik doe in principe één kaart (met wat ze gaat doen) en/of één magneet (wie er bij haar is/op bezoek komt of waar zij op bezoek gaat) per dag. En nu gaan we dus nergens heen... Wij hebben magneetjes van familieleden en dergelijke, want m'n dochter wil altijd vooral weten 'of er iemand komt', heb die nu toch maar allemaal erop geplakt onder de dagen in het kader van 'mensen die we kunnen facetimen'.
Femkes Weet iemand welke winkels dichtgaan? Ik wil eigenlijk man morgen op pad sturen voor wat knutselspullen, werkschriftjes en dergelijke, maar ik weet niet in hoeverre een action of HEMA open zijn. Mijn oudste beweerde dat alle niet essentiële winkels dicht gaan, maar dat kan ik niet zo terugvinden.
Vulpen Femkes Ik heb net maar via bol een schaartje en deze besteld: https://www.bol.com/nl/p/quercetti-fantacolor-portable-small-160/1004004012542004/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611 Geen idee verder of ze open zijn, maar voor het geval dat niet zo is...
[verwijderd] Marshmallow Ik denk dat ik tijdelijk een abonnement neem En als het gewone leven weer begint dan weer opzeggen
Lovely83 Niet voor de kinderen maar wel leuk voor de moeders ; ik heb vrijdagavond een avondje videobellen gepland met mijn vriendinnen om samen een glaasje wijn te drinken 😂👌🏻.
Pietje1987 Lovely83 deze heb ik gemaakt. Je kunt natuurlijk de tijden gewoon schrappen 😆 Onder bewegen valt van alles zoals buiten spelen, dansen, yoga, wandelingetje maken. Werken is het maken van werkbladen of bijvoorbeeld Duplo bouwsels nabouwen.
Lovely83 Pietje1987 Inderdaad wel een goed idee om dat zo te doen, zou de buren eens hierover benaderen.