Lovely83 hier speelt mijn zoon van 4 wel met het buurmeisje van 8. Maar ze spelen in de tuin en hebben niet echt direct contact. En beide zijn ze niet verkouden.

Niet voor de kinderen maar wel leuk voor de moeders ; ik heb vrijdagavond een avondje videobellen gepland met mijn vriendinnen om samen een glaasje wijn te drinken 😂👌🏻.

• [verwijderd]

Marshmallow Ik denk dat ik tijdelijk een abonnement neem
En als het gewone leven weer begint dan weer opzeggen

Lovely83 deze heb ik gemaakt. Je kunt natuurlijk de tijden gewoon schrappen 😆

Onder bewegen valt van alles zoals buiten spelen, dansen, yoga, wandelingetje maken. Werken is het maken van werkbladen of bijvoorbeeld Duplo bouwsels nabouwen.

Lovely83 wij hebben met enkele ouders hier afspraken over gemaakt. Zolang ze niet verkouden etc zijn, mogen ze wel samen buiten spelen of bij elkaar spelen. En dat houden we dan ook binnen dit clubje...

Pietje1987
      Inderdaad wel een goed idee om dat zo te doen, zou de buren eens hierover benaderen.

Iemand een goede work out app voor volwassenen 😅

Pietje1987 beginners. Ik heb rug klachten en doe fysio pilates maar ja nu dus niet...

• [verwijderd]

Wij zijn naar het bos gegaan en letters gaan zoeken. Van takken, op borden enz. En daar ook foto's van gemaakt. Aandachtsspanne is niet zo heel groot bij zoon (2,5), maar hij vond het geweldig om met zijn vondst op de foto te mogen (in selfie-stand, zodat hij mee kon kijken).

• [verwijderd]

Ik heb een abo genomen op disney+

Mijn kinderen mogen vandaag een vakantiedag heb ik ze verteld. Dan kan ik mooi eens kijken naar goede schema's e.d.