[verwijderd] Ik snap wel dat dat hier een aantal keer gezegd word (en het is ook waar). Maar feitelijk doet het er niet toe of iemand nou wel of niet van jou houd. Het feit is dat de ex van Ansji, vanuit zijn emotionele onvolwassenheid of onvermogen of weet ik veel, hij haar beschadigd. Je bent mensen die van jou houden niks verschuldigd. Ook al ben je de liefde van hun leven, als ze je keer op keer beschadigen, dan moet je ze uit je leven snijden. En ik zeg expres snijden, want dat doet heel veel pijn.
Je hebt vooral ook een verplichting namelijk naar jezelf. En het is ok, om jezelf op 1 te zetten, je bent namelijk zelf de enige die je echt hebt. Dus goed voor jezelf zorgen, betekent ook mensen weren die niet goed voor je zijn. En je bent geen uitleg verschuldigd, niemand hoeft dat te begrijpen. Als je het zelf maar begrijpt. Wij vrouwen vinden dat vaak heel moeilijk, want zo zijn we niet opgevoed; jezelf op 1 zetten. We zijn vaak onbewust opgevoed met het iedereen naar de zin willen maken en onszelf wegcijferen. Maar dan kom je jezelf dus op een dag tegen...