Mijn ex heeft zich nu echt als een hufter gedragen vanmorgen. Helaas kon ik alleen maar huilen, maar was uiteindelijk sterk genoeg om op te staan, hem te wijzen op de sportschoenen van zijn dochter in de tas en doei. Ik ben zo de deur uit gegaan. Ik heb ook tot nu toe niks meer van hem gehoord en ben nu ook van plan om eindelijk echt op mijn handen te blijven zitten. Ik ben voor het eerst niet alleen verdrietig maar ook echt boos!
Blijkt dat hij naast zijn vriendin ondertussen alweer een andere heeft, eentje die nu al weet dat ze bij hem in huis wil komen wonen... wtf. Vorige week wilde hij nog bij mij terug komen, had dat zelfs met zijn ouders besproken. Daarover zegt hij dat ik mijn eigen glazen heb ingegooid met mijn emotionele gedrag. Afgelopen donderdag heeft hij zijn vriendin nog bij mijn dochters aan tafel gezet om kennis te laten maken. En nu dit weer! Ik heb gewoon te doen met Oosterhout! Zo respectloos dit, ik ben zo vreselijk teleurgesteld in zijn gedrag! Het lijkt wel een losgeslagen projectiel!!
Voor het eerst neig ik naar ik wil deze vent nooit meer terug. Want hij is totaal niet integer. Lijkt in de verste verte niet meer op de man waar ik mee getrouwd was. Ook al wilde ik die man nog zo graag zien de afgelopen weken, dacht hem af en toe nog te zien. Maar niets is minder waar!
Voor het eerst vind ik hem oprecht een hufter.