Ansji
Het zou best kunnen dat zij heel veel van hem gaat accepteren hoor. Mijn ex zijn laatste vriendin is ook echt veel langer blijven hangen dan ik gedacht had. Maar weet je; dat is jouw probleem niet meer. Ik heb me daar het eerste jaar of zo ook best mee bezig gehouden. Heb overwogen zijn vriendinnen te vertellen wat voor vlees ze in de kuip hadden. Maar al dat drama heb je niks aan. Ze komen er wel een keer achter, en zo niet, dan niet. Het zijn allemaal volwassen dames die hun eigen keuzes maken en zo hun eigen redenen hebben. Lekker links laten liggen en voor jezelf kiezen. Ik weet dat je nu heel diep zit, maar geloof mij, het komt echt goed. Scheiden en een tijd single zijn, daar leer je echt ontzettend veel van. Ik ben daar heel erg van gegroeid als mens. Focus je daar op; lees bijv het boek Eten, bidden, beminnen. Of andere artikelen/boeken over die reis van heling na een scheiding, over loslaten, over persoonlijke ontwikkeling. Struin YouTube af, kijk films over break-ups. Er is zoveel te vinden alleen online al. Nu kun je je focussen op jezelf en wat jij wil. Maar eerst moet je echt de tijd nemen voor heling. Neem afstand van je ex, limiteer de communicatie tot wat echt noodzakelijk is en kap de rest af. Negeer appjes, neem niet op als hij belt. Praat alleen als het over de kinderen gaat, de rest even niet. Deze man beschadigd je, misschien niet met opzet, maar dat doet hij wel.