@Ysabella nee denk dat hierboven ook al wel over eens zijn dat het idee van de zeeman goed is alleen de uitvoering, dus hoe de collectie er uit ziet minder.
Ik herken wel veel in wat @[verwijderd] zegt denk ik. Ik sta ook echt niet te springen om dat hele gender neutrale of unisex beweging. Je mag bijna als je kind geboren is geen roze vlaggetjes meer ophangen als 't een meisje is want stel ze voelt zich geen meisje? Ja hallo dat weet ik toch niet en als dat zo is dan is dat prima maar voor wat we nu weten is het toch gewoon een meisje? Moeten we dat ontkennen dan ofzo. Moeten we een kind zien als een unisex persoon totdat doordat ze zelf kenbaar kunnen maken hoe en waar ze zich prettig bij voelen dat we daarin meegaan. Is het verkeerd om te zeggen ik ben trots dat ik vrouw ben, of tegen mijn man te zeggen jij bent mijn man? Hij is toch een man en ik een vrouw, dat is een feit. En ja er zijn mensen die zich anders voelen. Maar transgenders hebben er volgens mij niet echt moeite mee om op de afdeling van 't andere geslacht te shoppen want dat is wie ze willen zijn. En de mensen die zich geen van beide voelen ofzo, ja nu klink ik miss heel hard maar dat is hoeveel procent van de samenleving? Moeten we dan voor elke kleine minderheid een aparte afdeling inrichten in bijv een modehuis? Of op die groep een totale indeling op de schop gooien? Ik ben echt niet moeilijk, je hoort mij echt niet zeuren als de Hema de kleur labels verander, je hoort mij niet zeuren over als de zeeman een gender neutrale of unisex lijn uitbrengt hoe je het wil noemen. Ik vind 't allemaal prima. Maar voel wel beetje wat denk ik @[verwijderd] ook voelt en 't voelt alsof er soms een beetje in doorgeslagen wordt.