Sevenof9 ik heb een beetje het idee dat de algehele tendens in dit topic prรฉ genderneutraliteit is en daar ben ik het in grote lijnen ook echt wel mee eens, maar het voorbeeld wat er dan bovenaan staat van de zeeman is voor mij echt afstotend. Zoals ik in mijn vorige bericht schreef, voor mij is dat een typisch voorbeeld van verbergen van vormen. Het is wijd, bovenop wijd, in saaie kleuren, niet mogen opvallen en ik heb het gevoel dat het in dit topic allemaal heel positief is om hele winkels vol te gooien met dit soort kleding en de bordjes man/vrouw te verbieden. Ik wil er nog niet dood in gevonden worden, ergo, weerstand ๐
Maar de outfits die ik hierboven plaatste zijn in mijn ogen heel anders en daar zou ik me nog steeds vrouwelijk in kunnen voelen. Sterker nog, de pasvorm van de blauwe blouse/zwarte jeans is precies wat ik vandaag aan had.
Ik vind mannen in skinny jeans sexy en mijn meest gedragen jurk is wijd (en best vormeloos en saai eigenlijk.. maar zo comfortabel ๐), maar een yaay, laten we alle winkels omgooien en volstouwen met zeeman-hobbezakken kan ik hier gewoon niet plaatsen.