Hopsatee Pilea aflevering 9 van seizoen 1 (snoeiers in het motel die steeds wiet roken) maar ik ga als een trein
Marshmallow [verwijderd] Net collateral beauty gekeken. 😢😢 Janken met snot en al. Net ook gekeken. Ook janken, pff wat een heftige, en toch ook mooie film, pas op het laatst viel het kwartje.
2littlemonkeys Net colony gekeken. Jammer dat seizoen 3 hier nog niet op Netflix staat, maar dan heb ik wel iets om naar uit te kijken. Nu bezig met You. Die is iets minder spannend dan verwacht.... tot ik iets nieuws heb gevonden, kijk ik die maar af ☺️
[verwijderd] Net Bird Box gezien ... freaky! Eigenlijk ben ik niet geschikt voor spannende/enge films en ben ik gewoon een watje. Maar sommige van die films intrigeren me gewoon en dan moet ik toch kijken. Vind het een bijzondere film, boeiend en erg spannend dat zeker maar kan niet zeggen dat ik hem super vind.
iMoeder Ik vond Bird Box niks aan. Deprimerend. Heb ik altijd met enge films dus daarom kijk ik ze niet. Maar mn zoon was em aan het kijken.
Pilea Ik ga vandaag You afkijken. Ik vond het heerlijk wegkijken (al kon ik me wel wat ergeren aan de vrouwelijke hoofdpersoon, beetje een zemelaar vond ik dat) en ben heel benieuwd naar het einde! Een makkelijke serie en ook een beetje freaky.
[verwijderd] Pilea ik heb hem gisteren afgekeken (in 2 avonden weg gekeken) vond het een goede, heftige en vooral harde serie! Ben er van onder de indruk.
Pilea [verwijderd] Ik vond hem ook ietwat voorspelbaar, jij niet? Op het einde: ik vraag me af, was ze het echt... of weer een verbeelding? Maar zeker een goede serie.
[verwijderd] Pilea Ik had het einde niet zien aankomen. En het einde einde, ik denk dat ze het echt was. Ik twijfel nu alleen of ik niet een stukje heb gemist in de serie. Candance leefde toch nog? Hij had bewijs laten zien aan Beck dat ze onder een andere naam een leven in Italie had opgebouwd?
Pilea Begonnen aan The chilling adventures of Sabrina. Leuke actrice die Sabrina speelt! Fijn om naar te kijken. Ben benieuwd!
Skye Begonnen met Bates motel. Even inkomen nu twee afleveringen gezien. Herkende gelijk de acteur die ook in the good doctor speelt wat ook een goeie serie is! Alleen bedenk ik me nu dat dat op Videoland is en niet op Netflix 🙈
Ajeto Eindelijk tijd gehad om aan Bodyguard te beginnen.! En ook meteen het hele seizoen gekeken 🙂 #beetjeverliefd
Pilea [verwijderd] Nou ik vond hem inmiddels zo freaky dat ik dacht dat hij zelf een nieuw fake profiel had gemaakt. Hij zei ook als laatste zin tegen haar in die eind scene: "you're alive?" Hij was oprecht verbaasd. Maar de laatste 2 afl zijn wel echt gegaan zoals ik bedacht had hoe het zou lopen.