Sneeuwvlokjes 2littlemonkeys is bird box heel erg eng? Ik ben een watje voor wat betreft horrorfilms maar mn man wil hem vanavond graag kijken.
2littlemonkeys Sneeuwvlokjes nee, absoluut niet eng! Het is ook eerder een thriller dan horror vind ik. Ik ben zelf totaal geen fan van horrorfilms (kijk nooit horror). Echt gewoon super spannend, gewoon kijken!
Sneeuwvlokjes 2littlemonkeys owwwwkeeeeee.....ik ben dus blijkbaar echt een schijterd want de film is zojuist bekeken ik vond hem vre-se-lijk eng!!!! Ik ben zo’n type die nu vanavond niet meer naar buiten durft te kijken 😳. Ik vond het wel echt een hele goede en spannende film maar ook echt supereng!!! Die ogen van die mensen.....brrrrr Morgenavond maar gewoon weer iets “love actually achtigs” 😀
Deliana [verwijderd] The Sinner is inderdaad een leuke serie. Vond het 1e seizoen wel beter als het 2e, maar denk ook dat het verhaal me gewoon meer deed. Vooral leuk omdat je aan het begin écht niet weet welke kant het op gaat en wanneer je dan na een aantal afleveringen denkt te weten wat er gebeurd is gaat het verhaal compleet de andere kant op.
Robije Heeft iemand touch al gezien? Vond ik een leuke serie. en somewhere between vond ik ook erg leuk.
Pilea Ik ben begonnen aan You. Afl 1 nu. Wat een freak. Gaat over een man die een obsessie heeft voor een meisje.
Pilea Robije Ja, helemaal het allerlaatste in de 1e aflevering in die kelder. Dat kwam onverwacht. Hij gaat er wel helemaal voor! 😧
Marshmallow Net de nieuwste aflevering van Black Mirror gekeken of nou ja bepaald eigenlijk. Wow was echt gaaf echt typisch Black Mirror ook. Je mocht dus zelf het verloop/de afloop bepalen.
Cactusje Ik ben nu greenleaf aan het kijken, beetje drama. Hierna weet ik nog niet, misschien Bird box, al ben ik niet meer zo van de films.
2littlemonkeys @Sneeuwvlokjes oh echt!!? Ja die ogen van die mensen zijn wel wat spooky.... mijn vriend was ook even wat paranoia toen hij de hond moest uitlaten na het zien van de film 😅
Sneeuwvlokjes 2littlemonkeys ja ik snap je vriend helemaal! Bij ons stopte de klok ineens met tikken terwijl we de film keken. En dan denk ik dus gelijk “zie je wel, die “kracht” is hier nu ook binnengeslopen en wil ons dat laten weten dmv de klok”. Uiteindelijk bleek uiteraard gewoon de batterij leeg te zijn maar echt...waarom precies tijdens zo’n film???
2littlemonkeys @Robije en @Pilea jullie maken me wel benieuwd.... ik ga ook maar kijken (begint aan serie nr 3, terwijl de andere 2 nog niet eens zijn afgerond....🙄)
2littlemonkeys Sneeuwvlokjes Ik moest hier wel een beetje om lachen 🙈 Maar ik snap je wel hoor. Sommige dingen kijk ik bewust overdag, zodat ik daarna genoeg andere dingen doe om het enge te vergeten haha