2littlemonkeys @Sneeuwvlokjes oh echt!!? Ja die ogen van die mensen zijn wel wat spooky.... mijn vriend was ook even wat paranoia toen hij de hond moest uitlaten na het zien van de film ๐
Sneeuwvlokjes 2littlemonkeys ja ik snap je vriend helemaal! Bij ons stopte de klok ineens met tikken terwijl we de film keken. En dan denk ik dus gelijk โzie je wel, die โkrachtโ is hier nu ook binnengeslopen en wil ons dat laten weten dmv de klokโ. Uiteindelijk bleek uiteraard gewoon de batterij leeg te zijn maar echt...waarom precies tijdens zoโn film???
2littlemonkeys @Robije en @Pilea jullie maken me wel benieuwd.... ik ga ook maar kijken (begint aan serie nr 3, terwijl de andere 2 nog niet eens zijn afgerond....๐)
2littlemonkeys Sneeuwvlokjes Ik moest hier wel een beetje om lachen ๐ Maar ik snap je wel hoor. Sommige dingen kijk ik bewust overdag, zodat ik daarna genoeg andere dingen doe om het enge te vergeten haha
LucP iMoeder The Expanse al gezien? Erg toffe sci-fi met, zeker in het eerste seizoen, meer sci dan fi.
Pimpelmeesje Wie heeft er tips voor films op netflix met veel nonverbale humor? Ik denk aan Mr Bean-achtig, maar mss weten jullie nog andere non-verbale humor ๐ค
[verwijderd] Oke.. Vanavond een avondje alleen thuis, dus ik nestel me straks met pannenkoeken, een fles Jillz en een zak chips oo de bank. Ik twijfel tussen The Bodyguard, Stranger Things en toch een film. Maar welke dan?
Hopsatee Pilea aflevering 9 van seizoen 1 (snoeiers in het motel die steeds wiet roken) maar ik ga als een trein
Marshmallow [verwijderd] Net collateral beauty gekeken. ๐ข๐ข Janken met snot en al. Net ook gekeken. Ook janken, pff wat een heftige, en toch ook mooie film, pas op het laatst viel het kwartje.
2littlemonkeys Net colony gekeken. Jammer dat seizoen 3 hier nog niet op Netflix staat, maar dan heb ik wel iets om naar uit te kijken. Nu bezig met You. Die is iets minder spannend dan verwacht.... tot ik iets nieuws heb gevonden, kijk ik die maar af โบ๏ธ
[verwijderd] Net Bird Box gezien ... freaky! Eigenlijk ben ik niet geschikt voor spannende/enge films en ben ik gewoon een watje. Maar sommige van die films intrigeren me gewoon en dan moet ik toch kijken. Vind het een bijzondere film, boeiend en erg spannend dat zeker maar kan niet zeggen dat ik hem super vind.
iMoeder Ik vond Bird Box niks aan. Deprimerend. Heb ik altijd met enge films dus daarom kijk ik ze niet. Maar mn zoon was em aan het kijken.