Pilea Ik ga vandaag You afkijken. Ik vond het heerlijk wegkijken (al kon ik me wel wat ergeren aan de vrouwelijke hoofdpersoon, beetje een zemelaar vond ik dat) en ben heel benieuwd naar het einde! Een makkelijke serie en ook een beetje freaky.
[verwijderd] Pilea ik heb hem gisteren afgekeken (in 2 avonden weg gekeken) vond het een goede, heftige en vooral harde serie! Ben er van onder de indruk.
Pilea [verwijderd] Ik vond hem ook ietwat voorspelbaar, jij niet? Op het einde: ik vraag me af, was ze het echt... of weer een verbeelding? Maar zeker een goede serie.
[verwijderd] Pilea Ik had het einde niet zien aankomen. En het einde einde, ik denk dat ze het echt was. Ik twijfel nu alleen of ik niet een stukje heb gemist in de serie. Candance leefde toch nog? Hij had bewijs laten zien aan Beck dat ze onder een andere naam een leven in Italie had opgebouwd?
Pilea Begonnen aan The chilling adventures of Sabrina. Leuke actrice die Sabrina speelt! Fijn om naar te kijken. Ben benieuwd!
Skye Begonnen met Bates motel. Even inkomen nu twee afleveringen gezien. Herkende gelijk de acteur die ook in the good doctor speelt wat ook een goeie serie is! Alleen bedenk ik me nu dat dat op Videoland is en niet op Netflix 🙈
Ajeto Eindelijk tijd gehad om aan Bodyguard te beginnen.! En ook meteen het hele seizoen gekeken 🙂 #beetjeverliefd
Pilea [verwijderd] Nou ik vond hem inmiddels zo freaky dat ik dacht dat hij zelf een nieuw fake profiel had gemaakt. Hij zei ook als laatste zin tegen haar in die eind scene: "you're alive?" Hij was oprecht verbaasd. Maar de laatste 2 afl zijn wel echt gegaan zoals ik bedacht had hoe het zou lopen.
Pilea Robije Ja ik probeer het bewust een beetje vaag te houden. Ik kan hier ook nog geen spoiler knop vinden.
[verwijderd] Klaar met the good witch vind het een heerlijke wegkijk serie zonder nare of enge gebeurtenissen haha. Ben nu met YOU begonnen, vind het tot nu toe wel leuk.
Pilea [verwijderd] Nou niet zo exact zoals hij het gedaan heeft. Wel dat hem wat ging gebeuren omdat hij best op de voorgrond was in de serie. En toen hij erachter kwam dat hij toch gelijk had over dat hele gebeuren, dacht ik wel van die gaat nog boeten op een of andere sluwe manier...
Marshmallow [verwijderd] Net collateral beauty gekeken. 😢😢 Janken met snot en al. Net ook gekeken. Ook janken, pff wat een heftige, en toch ook mooie film, pas op het laatst viel het kwartje.
Marshmallow [verwijderd] ja echt heel goed gespeeld. Will Smith is gewoon echt een goede acteur (de rest ook trouwens). Vond het laatste ook wel mooi dat ze met z'n drieën op de brug stonden, ga ik toch nadenken of er niet meer is (niet gelovig verderł.
Sevenof9 Wij hebben net ook birdbox gekeken. Ik snap niet dat dit horror genoemd wordt, hij was wel spannend af en toe maar eng zeker niet. Ik heb me wel vermaakt, verder geen briljante film ofzo.
[verwijderd] Sevenof9 haha niet eng? Oké I’m a pussy 🙈. Ik vind het al snel eng/spannend hoor, als ik dan in bed lig kan het zijn dat ik nog eindeloos aan een film denk ... Heeeel irritant 🙄.
[verwijderd] Pilea ik lees net dat er een 2e seizoen komt, daarin gaan ze dieper in op Candace, Joe zijn jeugd en dr.Nicky.