[verwijderd] Ik weet ook niet zo goed waar mijn weerstand vandaan komt.. dat maakt het moeilijk. Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Het is geen verslaafde gamer, hij houd rekening met ons, hij speelt vrij normale spellen.
Ik erger me gewoon ontzettend aan het feit dat het altijd maar moet en ELKE dag. Ook al is het maar een klein moment van de dag.

Je bent zwanger toch? Realiseert je man zich dat straks 2 uur per dag onhaalbaar gaat zijn? Met een baby ben je gewoon dag en nacht bezig, als je 2 uur per week tijd voor jezelf kan nemen heb je al geluk. Misschien wil hij nu er nog even van genieten dat hij nu nog wel wat meer tijd heeft?

• [verwijderd]

Haha jullie hebben ook allemaal gelijk! Maar goed, fijn om ook even van anderen te horen dat ik dus niet zo'n miep moet zijn.
@Vulpen Dit had ik me ook al bedacht ja.. πŸ€”

We gaan het wel zien.. πŸ™‚

[verwijderd] Je bent geen miep, jij bent gewoon zwanger en hoopt dan op een man die commitment toont, dat is toch niet zo gek?

• [verwijderd]

Vulpen

Dat zal het zijn. πŸ˜‰

Manque Dat inderdaad ook. Ik heb ook wel eens een vriendje gehad die totaal game verslaafd was. Vooral dat op een console gamen en dan de hele woonkamer daarmee claimen is super irritant. Mijn huidige vriend gamed ook, maar gaat daar totaal anders mee om. Hij doet dat op een PC, niet dagelijks en stopt uit zichzelf om wat anders te gaan doen. Soms gamed hij ook wel eens een paar weken niet. En tegenwoordig gamen we wel eens samen, heel gezellig, zitten we te kibbelen als een bejaard stel. πŸ˜‚

• [verwijderd]

iMoeder
        Man wil dus naast zijn tablet/telefoon spellen extra gaan PS4 gamen en straks in het nieuwe huis een gamecomputer (pc) kopen.
        Die moet ook nog eens in de huiskamer, anders zien we elkaar zo weinig. Nee ik heb zo lekker veel aan ej als je met je neus in de computer zit. 🀐

[verwijderd] Misschien heeft hij toch wat meer behoefte aan alleen tijd? Jullie zijn nog niet zo lang samen, snel gegaan allemaal, nog regelmatig onenigheid en nu ben je zwanger. Ik zou zo alles bij elkaar hem een beetje ruimte geven en er vooral niet nog meer bovenop gaan zitten.

En wat zijn tijd betreft, hij kan toch niet overal tegelijk op zitten. Dus hoeveel game zooi er staat maakt an sich niet echt uit. Als je het niet in de woonkamer wil hebben dan moet je dat nu wel aangeven. Met dan wel inderdaad de kans dat hij dan in een andere ruimte zit om te gamen. Of stel bijv een goede game laptop voor? Dan kun je in elk geval gewoon samen op de bank zitten terwijl hij gamed en jij TV kijkt/een boek leest/ op het forum zit.

• [verwijderd]

iMoeder

Hmm daar heb je misschien een punt. Ik ben eigenlijk altijd degene die tijd voor zichzelf zoekt. Hij geeft juist aan daar niet zo'n behoefte aan te hebben. Maar misschien is dit wel iets waar hij zich niet bewust van is.

Ik zeg; maak goede afspraken. Dit doe ik ook met mijn man Als ik tot niet doe zit hij zomaar 20u te gamen.

• [verwijderd]

[verwijderd] Die moet ook nog eens in de huiskamer, anders zien we elkaar zo weinig. Nee ik heb zo lekker veel aan ej als je met je neus in de computer zit. 🀐

Maar moet je dan per se iets samen doen om samen te zijn? Als mijn man de hele avond een boek leest of zit te lego-en heb ik in die zin ook niet zo veel aan hem, maar ik geniet wel de hele avond van zijn aanwezigheid. Het voelt gewoon heel vertrouwd om bij elkaar te zijn, ook al doen we niet iets met elkaar.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Oh dat ben ik helemaal met je eens!
              Normaal gesproken ben ik degene die juist een beetje afstand tussen ons creΓ«ert, omdat ik niet altijd alles samen wil doen. Ik heb ook fysiek de ruimtw nodig.
              Het hele gaming stuk is bij ons op het moment een positieve discussie. Het staat buiten kijf dat mijn kijk op games erg gekleurd is en daar wil ik echt aan werken.
              Tegelijkertijd geeft hij aan dat hij ook heeft nagedacht over hoe ik over games denk en hij heeft besloten ipv meer te gamen, een nieuwe D&D groep te zoeken. Hier haalt hij veel meer uit dan alleen maar vermaak.
              Positieve ontwikkelingen dus. πŸ™‚