LilyMilie hoe is dat stellig?
Ik begrijp niet waarom je zo geirriteerd bent? Wat heb ik verkeerd gedaan?
Wat bedoel met communiceren op hetzelfde level? Moet ik dat opvatten als een sneer?
Zo kwam t op mij over. Ook met denk kan een bericht stellig overkomen. Net als dit berichtje nu op mij “aanvallend” kan overkomen, met 6 vragen achter elkaar waarvan je mij in de laatste beschuldigd van een sneer. Tsja… idk. Btw ik voe me niet aangevallen nu hoor. En in al die 14 jaar dat ik op zwp zit of hier ben ik nog nooit beschuldigd van een sneer verkopen of gemeen doen.
Ik raak idd wat geïrriteerd. Omdat ik t gevoel heb/had dat je mijn mening niet serieus neemt. Je hebt ook een heel deel van je eerste bericht weggehaald maar die had ik nog gelezen. Ik zeg verder ook niet dat je wat verkeerd hebt gedaan, ik zei dat ik achteraf miss het beter niet had kunnen plaatsen. Dat kan ook meer over mij zeggen dan over jou 😉 omdat ik dus wat geïrriteerd ben. Dat had ik mezelf kunnen besparen door niet te reageren.
Over communicatie dat kan toch verschillend zijn tussen mensen? Daar bedoel ik verder niks negatiefs mee, misschien communiceren wij verschillend en raak ik daarom soms wat geïrriteerd. Je kan niet met iedereen beste vrienden zijn toch?
Ik zou nooit iemand een sneer geven. Zeker niet zo openbaar op een forum maar ook niet in het dagelijks leven. Jammer dat je dat zo hebt opgevat, sorry daarvoor. Ik hoop dat je geloofd dat dat niet manier was om m’n bericht te interpreteren of hoe ik het wou overbrengen.