Trees Soturi ik hoop dat persoonlijke omstandigheden betekent dat hij op de loodgieter moest wachten, omdat zijn wc was overstroomd of zo iets π¬. LilyMilie lijkt er wel op en oh wee als hij straks niet wil voorschrijven, dan word ik echt knetter!
Soturi Trees Soturi ik hoop dat persoonlijke omstandigheden betekent dat hij op de loodgieter moest wachten, omdat zijn wc was overstroomd of zo iets π¬. Ik hoop met je mee. Of hij heeft zijn teen gestoten en moest net even naar de rΓΆntgen op het tijdstip van jouw afspraak. Zijn teen blijkt prima in orde, dus hij kan gewoon weer lekker aan het werk en jou zo snel mogelijk alsnog zien.
Soturi Honkeytonk Of die overstroomde wc. Of hij stootte zijn teen toen hij wegrende voor zijn overstroomde wc. Of hij stootte zijn teen tegen de wc, waardoor hij overstroomde.
Honkeytonk Soturi misschien moet @Trees woensdag gewoon binnen komen met de vraag, goh hoe is het met u teen.
Trees Soturi gezien de hoeveelheid prikkels in een gesloten inrichting lijkt mij dat wel wenselijk π
Soturi Trees Ja, daar kan ik me veel bij voorstellen. Anders zit je er al helemaal op de goede plek denk ik. Dan draai je vanzelf wel door na al die heftige reacties op de prikkels
Trees Het lijkt erop dat mijn afspraak morgen door gaat. Ik heb oorontsteking en lichte koorts, maar ik ben er morgen gewoon! Niks houdt mij tegen voor mijn date met de pillen dokter π.
Trees LilyMilie Soturi Ik hoop echt zo dat hij niet moeilijk gaat doen en het gewoon weer voorgeschreven wordt π
Honkeytonk Trees ik duim met je mee!!! Hoe laat is je afspraak? ( En wens hem beterschap met zn teen he! π)
LilyMilie Trees dat hoop ik ook! Maar ik denk als je verteld over de positieve ervaring die je had toen je het eens ging proberen, en het feit dat de neuroloog en de cardioloog (?) het veilig achten, dan denk ik dat je het wel mee zal krijgen? Het moet gewoon!