De afspraak bij de psychiater voor de dexamfetamine staat gepland voor volgende week woensdag. Bij niet zomaar een psychiater, maar bij een hele bekende! (Nou ja in ieder geval bekend bij degene die ontwikkelingspsychologie en pedagogiek hebben gestudeerd). Ik heb vroeger heel wat boeken van de beste man moeten lezen. Hij gaf les aan de RuG en heb vroeger colleges bij hem gevolgd. Ik zal hem volgende week maar niet vragen of hij een oud studieboek van mij wil signeren. Of juist wel en dan denkt hij echt dat ik stapelgek ben .
Volwassenen met AD(H)D Γ©n medicatie?
Trees leuk juist toch
Fijn dat je in goede handen komt!
[verwijderd]
Trees β¦good things take time?
Soturi ik hoop dat persoonlijke omstandigheden betekent dat hij op de loodgieter moest wachten, omdat zijn wc was overstroomd of zo iets .
[verwijderd] lijkt er wel op en oh wee als hij straks niet wil voorschrijven, dan word ik echt knetter!
Ik hoop met je mee.
Of hij heeft zijn teen gestoten en moest net even naar de rΓΆntgen op het tijdstip van jouw afspraak.
Zijn teen blijkt prima in orde, dus hij kan gewoon weer lekker aan het werk en jou zo snel mogelijk alsnog zien.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Er is al een nieuwe afspraak met de psychiater gepland voor volgende week woensdag
Trees toch die teen
Honkeytonk Of die overstroomde wc. Of hij stootte zijn teen toen hij wegrende voor zijn overstroomde wc. Of hij stootte zijn teen tegen de wc, waardoor hij overstroomde.
Honkeytonk het is een psychiater hΓ©. Straks denkt hij dat ik aan wanen leid
Trees hahaha direct naar de gesloten inrichting. Wat nou teen
Hooyo-shimbir Hopelijk krijgt ze daar tenminste haar medicatie.