Bloem aah nee wat een rot nieuws. Kan me voorstellen dat je van slag bent nu.
Verdrietige berichten
Wat een rotnieuws. Veel sterkte gewenst!
Bloem
Wat balen! Sterkte
Bloem geen wonder dat je van slag bent, wat een rotnieuws! Sterkte met alles, zo is december niet een leuke maand...
Vandaag mijn team en directe collega’s van de afdeling per app ingelicht. Vertel zoiets liever persoonlijk maar dat ging niet.
Iedereen schrok zich een hoedje. Niet verwacht en gewoon shit.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik echt de tijd ga nemen om te bezinnen. Ga niet zomaar overal zomaar op solliciteren. Uitkering zal ik sowieso moeten aanvragen. Echt werkelijk nog nooit ww gehad. Altijd gewoon gewerkt. Dus ja… het is wel een dingetje. Maar ik maak echt de pas op de plaats. Sowieso zitten we privé nogal vervelend en met veel stress en regelwerk. Dus stap voor stap.
Bloem
Jeetje! Dat komt dan wel hard aan ja!
Doe je goed, stap voor stap gaan en niet alles tegelijk willen!
Sterkte
De jongen die we aan boord hadden is uit het traject gezet. Drugs gesnoven dus einde hulpverlening
10 maanden bij ons, 1 maand op ander schip. En dan zo moeten stoppen
(Positief bericht: de jongen die we hiervoor hadden ziet L bijna dagelijks op school, dat gaat goed nu)
- Bijgewerkt
Vulpen ik weet niet of je van een verslaafde (want dat ben je de rest van je leven) kan verwachten nooit een terugval te hebben. Ik vind dit ook een lastige. Zo jong en nu inderdaad geen perspectief meer hebben.
Ik begrijp overigens wel dat er geen drugs gebruikt mag worden hoor.
Ik zou als organisatie sturen op een afkickkliniek.
Vulpen gesloten instelling wordt het nu voor hem. Wordt per jongen (/meid) bekeken want dan er na.
Zonnebloem het is ook een wisselwerking. Gaat het maanden op alle vlakken goed en gaat het 1x mis is het anders dan wanneer er al maanden veel gedoe is. Bij deze jongen moest de begeleider al vaak extra naar boord komen, thuis liep het ook nog steeds niet goed, school liep niet (van de 15 dagen al 5 dagen gemist, opdrachten niet af etc).
Bloem Na vandaag nog 3 werkdagen op locatie en 1 studiedag. Het gaat zo snel. Is nog steeds onwerkelijk. Ga dadelijk voor het eerst in mijn hele werkzame leven ww aanvragen
Heb het er nog steeds wel moeilijk mee. Vooral ook de manier waarop het is gegaan/gaat en de snelheid er van.
Mijn hele team is er ook behoorlijk door van slag.
Bloem pfff... Bizar zo snel zeg...