Marshmallow wat erg dat het al zo lang gaande is en de school dit niet heeft gezien. Wat verdrietig zeg! Goed dar jullie snel een afspraak hebben. Succes zometeen!

Marshmallow

Oh nee😢 wat rot voor hem. Dat school dat niet in beeld had. Hopelijk gaan ze er snel mee aan de slag zodat het pesten stopt.

Heeft hij wel een goede vriend/vriendin in de klas die af en toe voor hem opkomt?

Marshmallow echt ontzettend sneu dit. Arme T, dat school dit niet heeft doorgehad.
Hopelijk krijg je snel een plan van aanpak en is het een goed gesprek!

Het was echt een goed gesprek. Ze heeft meteen goed doorgepakt en een rots & water training voor de hele klas geboekt. Waarschijnlijk wel pas volgende week, want de meester is ziek deze week. Ze gaat ook in gesprek al met het meisje dat ineens de vriendin niet meer is van T en ook in gesprek met de jongen die die dingen heeft gezegd. Hij wist het nu wel te zeggen gelukkig en in groep 3/4 is er ook regelmatig wat voorgevallen met deze jongen. Ik herkende zijn naam. Ik ben blij dat ze het zo serieus heeft genomen. Vandaag heeft T even een baaldagje en dan morgen om half 9 weer even een gesprek met haar.

Marshmallow gelukkig dat ze er zsm aan de slag gaan! Ik hoop dat ze er echt bovenop blijven zitten en T straks weer met plezier naar school gaat!

Marshmallow Wat goed dat jullie het gesprek nu hebben gehad. Hoop dat de training dan snel kan plaatsvinden en dit ook een positief effect heeft. Heel veel sterkte samen. ❤️🍀

Marshmallow

Wat fijn dat ze het zo goed oppakken. Hopelijk blijven ze er nu bovenop zitten.

@Marshmallow hoe gaat het nu met hem? Lag er bij jullie ook genoeg sneeuw zodat hij even zijn gedachten kon verzetten en lekker buiten kon spelen?

Zonnebloem ja het gaat beter met hem. Fijn om te zien ❤️
      De jongen die het zei heeft tegen de ib'er gezegd dat het een grapje was. Dat het dus niets betekende, maar ja voor Thijs wel natuurlijk. T zei ook 'dat is geen leuk grapje'. Klopt vind ik ook niet. Dus ja mijn gevoel is toch nog niet helemaal goed eigenlijk. Het overdonderde me natuurlijk weer. Ik weet even niet zo goed wat ik met dit antwoord van die jongen aan moet. Want wie zegt dat dit klopt? Dat hij dit niet gewoon zei om er vanaf te zijn? Vind ik lastig.

Feit blijft dat T wel een heel gevoelig jongetje is en ook zo snel boos is (thuis). Ik heb dus wel een gesprek met haar aangevraagd want ik trek dat boze niet meer 😩.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Marshmallow Feit blijft dat T wel een heel gevoelig jongetje is en ook zo snel boos is (thuis).

Als hij gepest wordt dan kan dit ook daardoor komen hè. Als hij zich veilig kan voelen op school en zich daar meer kan uiten gaat het vast thuis ook beter. Ik hoop dat die training helpt en vind het heel dapper dat hij je in vertrouwen heeft genomen. Dat mag je ook als compliment zien want hordes kinderen zeggen überhaupt nooit wat.

Sterkte. Ik vind het heel naar voor hem.

Vulpen ja weet ik hoor, maar het is gewoon bijna elke dag raak en soms ook meerdere keren per dag. Ik begin ook op te raken.
          De training begint toch deze week al en is meteen voor allebei de combinatie klassen van groep 5/6. Kreeg net een bericht via parro. Ik hoop ook dat het hem helpt. Dat hij wat weerbaarder wordt.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Marshmallow Ik hoop ook dat het hem helpt. Dat hij wat weerbaarder wordt.

Die andere kinderen moeten vooral leren om niet gemeen te doen toch? Zodat T. zich beter gaat voelen en het voor hem makkelijker is om thuis gezellig te zijn. Want ik snap wel dat het zo heel veel energie van jou vraagt. Wel fijn dat die training zo gauw start zeg!

11 dagen later

Gisterenochtend is marley overleden. Hij had last van open plekken op zijn pootjes, pododermatitis. Vrijdag zijn we naar de dierenarts geweest en zijn zijn pootjes verbonden. Hij kreeg antibiotica en pijnstiller mee. Savonds nog gegeten en gedronken. Gisterochtend vonden we hem helemaal slap en piepend in zijn hok. Toen mijn man hem eruit tilde ging hij heel hard piepen en gillen 😭 we zijn meteen naar de dierenarts geracet, maar nog voor de dierenarts erbij was, kreeg hij een stuiptrekking op de behandeltafel en overleed hij. We zijn zo intens verdrietig. Hij gaf zoveel liefde.