Nescio Ja dat mag. Op donderdag, de laatste dag van de deadline dat ze het moesten zeggen, hebben ze me dat vertelt. Om 15 uur in de middag. 😐Echt schofterig ja. Officieel mag het maar dit is nou niet echt een goede manier van omgaan met je personeel. Iedereen die het hoort op school is ook echt ontdaan en in schok ervan.
Voor een ander is wel een tijdelijk potje geld gevonden m haar tot de zomervakantie in dienst te houden. Dat hadden ze bij mij ook kunnen doen. Er zijn nog NPO gelden dus dat had best gekund. Dan hadden ze gezegd dat het dan echt stopt voor de vakantie. En dan hadden zij de tijd om eea goed te regelen. Er is nu namelijk niks geregeld. Men gaat nu nog bedenken hoe ze mijn opvolging cq invulling van taken gaan regelen.
En ik had dan de tijd gehad om rustig te zoeken naar een vervolgbaan.

Bloem echt schofterig dat ze dat zo gedaan hebben. Slecht leiderschap ook, teken van zwak management. Vooral omdat er een andere optie was.
    Nu zet je iemand gewoon koud voor het blok. En voor het team dat achterblijft betekent het ook meer stress en last.

Ik begrijp heel goed dat je hiervan moet bekomen, maar weet ook zeker dat er iets beters op je pad komt. Je hebt zoveel te bieden 😘

Bloem echt niet netjes nee en niet bepaald goed werkgeverschap. Vervelend voor je.

Bloem ik vind de manier waarop wel extra zuur. Zo hoor je niet om te gaan met je medewerkers. Ik snap dat het een dingetje is, maar ik denk goed dat je de tijd gaat nemen. Je hebt al lang veel aan je hoofd en misschien deze tijd ook even gebruiken om wat tot rust te komen 😘

• Bloem hebben hierop gereageerd.
    • Bloem vindt dit leuk

Trees Dat ben ik ook vast van plan. Moet wel echt mezelf daarin afremmen want de neiging om meteen aan de slag te gaan is groot. Ik heb ook al een paar aanbiedingen gehad van netwerkcollega’s. Heel fijn en lief maar beter nu ff niet.

Echt mensen, het houdt gewoon nooit op😭 Nu is mijn schoonmoeder gevallen en heeft haar heup gebroken 😔😣😥Ligt nu in het ZH en wordt morgen geopereerd.
      Man man man…. Wanneer houdt het een keer op…

Jeetje @Bloem je krijgt het wel voor je kiezen. Sterkte!

Bloem wat mij betreft houdt het NU direct op voor jullie! Veel sterkte en beterschap voor je schoonmoeder 🍀

iMoeder Goed advies, ik probeer er ook zo naar te kijken (lukt niet altijd...).

Ons allerliefste hondje is vanmiddag rustig, op haar eigen stoel in ons huis, overleden. Het is zo raar stiller in huis...