Rietjesbeker Ach dat is sneu.
Verdrietige berichten
Nescio Ja dat mag. Op donderdag, de laatste dag van de deadline dat ze het moesten zeggen, hebben ze me dat vertelt. Om 15 uur in de middag. Echt schofterig ja. Officieel mag het maar dit is nou niet echt een goede manier van omgaan met je personeel. Iedereen die het hoort op school is ook echt ontdaan en in schok ervan.
Voor een ander is wel een tijdelijk potje geld gevonden m haar tot de zomervakantie in dienst te houden. Dat hadden ze bij mij ook kunnen doen. Er zijn nog NPO gelden dus dat had best gekund. Dan hadden ze gezegd dat het dan echt stopt voor de vakantie. En dan hadden zij de tijd om eea goed te regelen. Er is nu namelijk niks geregeld. Men gaat nu nog bedenken hoe ze mijn opvolging cq invulling van taken gaan regelen.
En ik had dan de tijd gehad om rustig te zoeken naar een vervolgbaan.
Bloem echt schofterig dat ze dat zo gedaan hebben. Slecht leiderschap ook, teken van zwak management. Vooral omdat er een andere optie was.
Nu zet je iemand gewoon koud voor het blok. En voor het team dat achterblijft betekent het ook meer stress en last.
Ik begrijp heel goed dat je hiervan moet bekomen, maar weet ook zeker dat er iets beters op je pad komt. Je hebt zoveel te bieden
Rietjesbeker sterkte….
Rietjesbeker sterkte!
Rietjesbeker ach wat erg, heel veel sterkte
Rietjesbeker heel veel sterkte!
Rietjesbeker wat verdrietig. Heel veel sterkte
Echt mensen, het houdt gewoon nooit op Nu is mijn schoonmoeder gevallen en heeft haar heup gebroken
Ligt nu in het ZH en wordt morgen geopereerd.
Man man man…. Wanneer houdt het een keer op…
Bloem wat mij betreft houdt het NU direct op voor jullie! Veel sterkte en beterschap voor je schoonmoeder
Rietjesbeker sterkte.
Rietjesbeker sterkte vandaag, knuffel ‘m nog maar even helemaal plat.
Ons allerliefste hondje is vanmiddag rustig, op haar eigen stoel in ons huis, overleden. Het is zo raar stiller in huis...