Soturi wat mooi beschreven en wat fijn dat hij het toelaat zijn kwetsbare kant te laten zien. 🌺

• [verwijderd]

Soturi wat mooi hoe je dit hebt geschreven, heel veel sterkte de aankomende tijd ❤️

1 post was split to Papa.

Ik heb even mijn bericht gesplitst naar een nieuw topic, waar ik dan ook updates zal schrijven. Dat vind ik voor mezelf ook fijn om terug te lezen. De split-knop werkt nog niet helemaal zoals ik had verwacht (of ik doe iets enorm verkeerd), maar ik krijg de reacties erop niet ook naar dat topic.
Hierboven vind je een link naar de specifieke post.

2 maanden later

We waren gisteren op de verjaardag van een achterneefje van mijn man (is meer een neefje voor ons) en daar was de oom van mijn man ook (mijn man heeft vanaf zijn 15 de bij hem gewoond nadat zijn moeder overleed) en daar vertelde W (de oom) tussen neus en lippen door dat hij de Rolex die hij van zijn zus (moeder van mijn man) heeft gekregen en van de vader van mijn man was toen hij nog leefde heeft verkocht….. mijn man laat zijn emoties niet zo heel makkelijk zien, maar dit doet echt iets met hem en dat begrijp ik….
Zijn oom heeft hem gekregen van zijn zus na het overlijden van haar man dus hij mag er natuurlijk mee doen wat hij wil…
Mijn man had hem graag van hem gekocht als het hem om het geld ging maar die kans heeft hij niet gehad. Hij had hem graag gehad omdat hij al zo weinig herinneringen heeft aan zijn vader. Hij was 10 toen zijn vader overleed….
Ik wist gewoon niet goed wat ik moest zeggen tegen mijn man anders dan ‘ik begrijp dat dit jou verdriet doet..’ 😢

Huggybird Och dat is echt verdrietig. Wat jammer ook dat ook dit niet eerder heeft gezegd dat hij de horloge wilde verkopen. Dan had je man de kans gehad om hem te kopen.
    Is het een optie om de koper te benaderen?

Bloem dat is het, hij had graag de mogelijkheid gekregen het te kopen. We hebben er gisteren niet naar gevraagd, het overviel ons ook een beetje en daar was het moment ook niet naar. Maar dat zou een optie kunnen zijn….

Huggybird ach wat verdrietig voor je man. Zo’n emotioneel erfstuk verkocht, daar zou ik ook erg verdrietig van zijn. Heel jammer dat de oom niet aan je man heeft gedacht en aan de emotionele waarde die het horloge voor hem zou kunnen hebben.

6 dagen later

Huggybird jeetje zeg, dat ze daar zelf niet aan gedacht hebben. Wat naar voor je man.

We krijgen net bericht dat er weer een leerling van de school van dochter overleden is door een verkeersongeluk 😥. In een jaar tijd, 3 leerlingen overleden en 1 leerling zeer ernstig gewond met blijvende hersenschade. Allemaal ongelukken met de elektrische fiets. Mijn hart gaat echt naar alle nabestaanden. Wat een nachtmerrie moet dit voor ze zijn. Allemaal jonge mensen zomaar uit het leven weggerukt.

Trees Oh wow. Dat is heftig zeg. Ik kan me voorstellen dat dat heel veel impact heeft.

Trees oh nee…..😢 wat vreselijk zeg…. Wat veel ongelukken in korte tijd.

Trees wat verschrikkelijk 😢. En zoveel leerlingen…

Trees wat vreselijk, sowieso, maar ook op 1 school. Wat ontzettend heftig

Trees wat heftig 😔 Sterkte voor jullie.

Trees Wat, alweer! 😳 Wat afschuwelijk zeg. Hoe kan dat nou?

• Trees hebben hierop gereageerd.