π Hoe is het met.
[verwijderd]
Bloem ik heb mij hier al voor aangemeld afgelopen week voor het bieden van oa traumabehandeling .
[verwijderd]
Lovely83 wat een leuk idee! Ga je ze tzt overpoten in de aarde of kunnen ze hierin blijven staan?
[verwijderd] Top! Wat ontzettend goed van je! Ik zou dat ook graag doen. Zou ook kunnen qua opleiding maar krijg het nu al nauwelijks gedraaid met alles. Dus helaas....
[verwijderd]
je bent terug! Ik dacht vd week nog aan je toen ik langs de survival baan wandelde
Ik ga ze volgende week in potten doen zodat de kinderen ze verder kunnen zien groeien/
[verwijderd]
Welkom terug @[verwijderd]! Heb je gemist!
[verwijderd]
Jeej @[verwijderd] is terug!!
@[verwijderd] Wat fijn om je weer te zien!
@[verwijderd] yeah je bent terug!
[verwijderd]
@[verwijderd], ik vraag me al een tijdje af of de vriendin van je ex nog gereageerd heeft op jouw brief/mail. Ze zocht een tijdje terug steeds meer contact met jou en jij hebt haar toen een brief gestuurd waarin je een tipje van de sluier oplichtte over hoe jouw relatie met je ex verlopen is. Als ik het me goed herinner schreef zij toen dat ze er even over na moest denken. Heeft ze er daarna ooit nog op gereageerd?
[verwijderd]
[verwijderd] nee niet meer. Ik heb toen nog een gesprek gehad met haar waarin ik nogmaals duidelijk heb moeten maken dat als zij contact wil ik niet tegen haar ga liegen en ze zal moeten begrijpen dat het geen normale situatie is, en daar reageerde ze op dat hij het beste was dat haar ooit was overkomen en ze zo verliefd is. Nouja prima, maar toen heb ik aangegeven dat ik dus verder geen contact wilde. Heb haar ontvolgd en haar niet meer privΓ© gesproken sindsdien. Ze volgt mij nog wel en reageert af en toe op mijn posts, maar dat is te doen.
[verwijderd] yeahhh @[verwijderd]
- Bijgewerkt
@Manque hoe gaat t met jullie? Zonder school enzo? Was het eerste logeerweekend al geweest of is dat nu uitgesteld?
Mocht je geen zin hebben om te antwoorden gewoon zeggen hè
Hoe gaat het met @Angel1980 ? Al een tijdje niet meer gezien hier...
[verwijderd]
En @Nimue hoe gaat het met jou?
Mis je al een weekje op het forum.
@Robije is ook erg stil. Of heb ik iets gemist?
[verwijderd] met mij gaat het prima! Nog wat last van een claimende, veeleisende ex. En rust vinden om thuis te studeren enzo is niet heel makkelijk, maar daar ben ik niet de enige in, denk ik. Daar gaat dus meer tijd in zitten dan ik zou willen en blijft er minder tijd over om te forummen. Maar verder mag ik niet klagen