• [verwijderd]

[verwijderd] nee niet meer. Ik heb toen nog een gesprek gehad met haar waarin ik nogmaals duidelijk heb moeten maken dat als zij contact wil ik niet tegen haar ga liegen en ze zal moeten begrijpen dat het geen normale situatie is, en daar reageerde ze op dat hij het beste was dat haar ooit was overkomen en ze zo verliefd is. Nouja prima, maar toen heb ik aangegeven dat ik dus verder geen contact wilde. Heb haar ontvolgd en haar niet meer privΓ© gesproken sindsdien. Ze volgt mij nog wel en reageert af en toe op mijn posts, maar dat is te doen.

@Manque hoe gaat t met jullie? Zonder school enzo? Was het eerste logeerweekend al geweest of is dat nu uitgesteld?
Mocht je geen zin hebben om te antwoorden gewoon zeggen hè

13 dagen later
10 dagen later
  • [verwijderd]

En @Nimue hoe gaat het met jou?
Mis je al een weekje op het forum.

[verwijderd] met mij gaat het prima! Nog wat last van een claimende, veeleisende ex. En rust vinden om thuis te studeren enzo is niet heel makkelijk, maar daar ben ik niet de enige in, denk ik. Daar gaat dus meer tijd in zitten dan ik zou willen en blijft er minder tijd over om te forummen. Maar verder mag ik niet klagen πŸ™‚

18 dagen later

@Lovely83 Hoe gaat het met jouw bonenproject, leeft je plantje nog? (Dat was jij toch...?)

Vulpen
      πŸ˜‚ mijn dochter heeft er een keer toen ik niet oplette heel veel water bij gegooid. Gevolg ze zijn dood πŸ™ˆ.