π Hoe is het met.
Ik ben benieuwd of de tangram kast van @[verwijderd] (toch?) er inmiddels hangt. Zo nieuwsgierig hoe die er nou in 't echt uit ziet
[verwijderd]
Blue Nee, nog niet. Kwam steeds iets tussen. En het is best een karwei. Man en ik hadden het er gisteren over om het vandaag te doen, maar toen begon R. een beetje verdrietig te jammeren dat ze zo graag iets met zijn drieΓ«n wilde doen. Aangezien man en ik de afgelopen week inderdaad veel dingen hebben gedaan waarbij zichzelf maar moest zien te vermaken, vonden we het wel belangrijk om daar gehoor aan te geven.
Hoe is het eigenlijk met@Eenkadootje ??
Hoe is het met degene die in Amerika woont? Kom even niet meer op haar naam
[verwijderd]
[verwijderd] Nou, gisteren hebben we de tangram kast dan toch eindelijk opgehangen! Het was nog een heel gepuzzel, want toen we het uit gingen meten, bleek de vorm die we hadden bedacht niet te passen. Uiteindelijk is het deze geworden:
Toch een kat geworden dus! Helemaal blij mee! Ik ben alleen niet helemaal tevreden over de plek waar hij hangt: hij had van mij wel een fractie lager en iets naar rechts gemogen. Maar mijn man wilde per se deze hoogte, dus ik ga het accepteren.
(Hij is trouwens nog niet helemaal ingericht. Vooral de onderste grote driehoek en de kleine driehoek rechtsboven wil ik nog anders, maar dat komt nog wel.)
[verwijderd] super leuk! En je ziet echt goed dat het een kat is!
[verwijderd]
[verwijderd] wat superleuk zeg!
Ik vraag me af hoe het met Bailief gaat. Ik weet dat ze destijds vertrokken is ivm privacy en wat issues, maar ik ben nu toch wel benieuwd hoe het met haar gaat en of ze inmiddels in rustiger vaarwater beland is.
Heeft iemand van hier nog contact met haar? @Schuurpapier toch?
(als ze niets wil delen is dat begrijpelijk )
[verwijderd]
Vulpen geweldig potje
[verwijderd] leuk huis hebben jullie
Blue Lief dat je het vraagt! Namens Bailief:
"Ik wilde al een tijdje een update doen omdat iedereen zo meelevend is geweest maar dat heb ik nooit gedaan omdat ik natuurlijk geen nieuwe naam aangemaakt heb en het een beetje gek vond om het vanuit het niets via jou te doen
Je mag wel vertellen dat het goed gaat met mij. Ik ben oprecht gelukkig en natuurlijk al over de helft van de zwangerschap van een meisje. Dat er veel veranderd is bij ons en dat het goed gaat met ons"
Schuurpapier Oh wauw! Dus toch nog steeds zwanger. Wat fijn dat ze daar uit gekomen zijn!
Nou, Bailief, als je weer wilt komen kletsen dan kom maar gewoon hoor. Onder een andere naam of onder schuurpapier of je oude naam, maakt allemaal niks uit!
Wat wil je weten?
Schuurpapier oh wat mooi om te lezen! Wat fijn dat het zo veel beter gaat!
En zoals @Bloem zegt, kom gerust terug kletsen hoor!
[verwijderd]
Eenkadootje Hoe je huisje bevalt, of je een beetje tot rust gekomen bent, of je nu ander werk of een andere dagbesteding hebt, hoe het met je dochter gaat nu ze op zichzelf woont...
Dit schiet me als eerste te binnen, maar ik kan vast nog meer bedenken.
[verwijderd] dank je...dit dus haha