Sevenof9 Ik bedacht me vandaag dat wat ik jou laatst over mijn kleding tik aan het uitleggen was, ook gewoon hyperfocus is. Die richt zich bij mij heel vaak op kleding. Ik heb een tik dat ik daarbij een soort verzamelingen aanleg die voor mijn gevoel compleet moeten zijn. En steeds is er een nieuwe trend of bepaald kledingstuk die ik leuk vind en waar ik dan de hele tijd mee bezig ben. En die is heel specifiek. (Momenteel zoek ik stad en land af naar een bordeau rode, oversized gebreide trui en heb al helemaal in mβn hoofd hoe die eruit ziet. Er zitten nu 8 verschillende in verschillende winkelmandjes bij verschillende webshops).
En ik heb ook net een nieuwe winterjas gekocht. En wat @[verwijderd] zegt; ik ben daar weken mee bezig geweest. Heb uitgezocht welk merk, welke stof, overal gebladerd en wensenlijstjes gemaakt, iedere keer zat ik weer te scrollen en te vergelijken. En uiteindelijk 6 jassen besteld en gepast etc. Toen eentje gehouden en de rest allemaal terug gestuurd omdat ik er zelf moe van werd op den duur.
Overigens is kleding zelf ook iets wat komt en gaat. Ik kan ook rustig anderhalf jaar helemaal niets van nieuwe kleding kopen. Omdat ik me dan weer druk maak om andere dingen.