Mijn lijstje wordt iig weer wat korter. Gister opgeschreven wat ik heb en wat ik nog moet aanschaffen. Gister ook nog weer een paar dingen bij wehkamp besteld dus die kunnen ook doorgestreept. Hopelijk is het dekentje wat ik besteld heb naar mijn smaak, ik heb sowieso die van mijn oudste nog liggen.
Nu moet ik nog:
Wagen
Maxi cosi
Mutsjes
Sokjes
Lakens voor ledikant
Borsteltje + kam
Shampoo e.d.
Luiers
Vit. D
2 flesjes
Melk
Lampje
Man vond het een beetje gek dat ik geen badstandaard had gekocht, dus ik zei dat het badje gewoon op het aanrecht ging net als bij de jongste. Hij kon zich niet meer herinneren dat het badje toen op het aanrecht stond. Ik heb nu in totaal 4 neutrale pakjes en verwacht bij de geboorte wel weer stapels kleding te krijgen omdat we na de jongste alles weg gedaan hebben. Zo niet is het ook weer zo bij gekocht, verschillende winkels dichtbij. Ik heb verder ook nog niks gehoord van mijn schoonmoeder over een maxi cosi, heb er hier en daar wel op gehint de ene waar duidelijker dan de ander, maar ik wacht het nog een paar weken af en dan bestel ik er zelf wel 1. En over een paar weken natuurlijk mijn koffer voor het ziekenhuis inpakken en klaar zetten.