Cactusje oh dat scheelt, alleen een commode

Hij is nu 5 jaar in gebruik en moet alleen af en toe drupje olie bij de wielen doen πŸ™‚
Autostoeltje was ik ook erg blij mee, daar konden ze langer in dan in de maxicosi pebble, rugvlak is wat langer. (Pebble stond er nog dus kon goed vergelijken) Wel is hij wat smaller maar ik heb geen brede kinderen dus dat was hier juist fijn

• [verwijderd]

Cactusje Ik zou gewoon eens zo'n grote babywinkel bezoeken en proberen.

Wij moeten iig een groep 0 autostoeltje. De vorige keer hadden we hem geleend van vrienden.
Verder hebben we weinig nodig. We hebben nog badje, co-sleeper, kinderwagen, kast, draagzak. Ik wil denk ik wel een nieuw wipstoeltje.

Echt babymeubels doen we niet echt, dat vind ik zo'n zonde van het geld. We verschonen op de bank of dressoir, kleding gaat in een gewone kast ipv zo'n raar formaat babykast. Sowieso babykamers met tierelantijntjes, naamstickers op de muur en zo,.. bah, haha πŸ˜›

22 dagen later
  • [verwijderd]

Ik heb een outlet model mutsy gekocht. Was alleen een heel kaal model (niks erbij)

3 maanden later

Mijn lijstje wordt iig weer wat korter. Gister opgeschreven wat ik heb en wat ik nog moet aanschaffen. Gister ook nog weer een paar dingen bij wehkamp besteld dus die kunnen ook doorgestreept. Hopelijk is het dekentje wat ik besteld heb naar mijn smaak, ik heb sowieso die van mijn oudste nog liggen.
Nu moet ik nog:
Wagen
Maxi cosi
Mutsjes
Sokjes
Lakens voor ledikant
Borsteltje + kam
Shampoo e.d.
Luiers
Vit. D
2 flesjes
Melk
Lampje

Man vond het een beetje gek dat ik geen badstandaard had gekocht, dus ik zei dat het badje gewoon op het aanrecht ging net als bij de jongste. Hij kon zich niet meer herinneren dat het badje toen op het aanrecht stond. Ik heb nu in totaal 4 neutrale pakjes en verwacht bij de geboorte wel weer stapels kleding te krijgen omdat we na de jongste alles weg gedaan hebben. Zo niet is het ook weer zo bij gekocht, verschillende winkels dichtbij. Ik heb verder ook nog niks gehoord van mijn schoonmoeder over een maxi cosi, heb er hier en daar wel op gehint de ene waar duidelijker dan de ander, maar ik wacht het nog een paar weken af en dan bestel ik er zelf wel 1. En over een paar weken natuurlijk mijn koffer voor het ziekenhuis inpakken en klaar zetten.

• Meca hebben hierop gereageerd.

Cactusje Bij sommige wagens β€œkrijg” je ook een maxi cosi. Kun je ook nog naar kijken. Zelfs de Lidl heeft nu een wagen.

En ga je flesvoeding geven? Want dan hoeft vit D toch niet. Die zit er al in verwerkt.

Meca
      Vit. D moet altijd.. vit. K hoeft dan niet.
      Die van Lidl e.d. had ik idd gezien, ik wil graag de maxi cosi zelia, daar bouw je de reiswieg om naar zitje. Die wagen kan ook ingeklapt worden met zitje erop en de prijs is ook nog leuk voor een nieuwe. De goedkopere sets inclusief autostoeltje staat me toch ergens tegen, al heb ik er wel over nagedacht. Ik vraag me dan vooral bij het autostoeltjes af hoe veilig die nou echt zijn als je voor 250 euro een complete wagen hebt met stoeltje. Ik zit dan met de zelia alleen ik dat er wel zelf een matrasje in moet doen.

Pietje1987
      Welke regio? Maxi cosi wil ik wel sowieso nieuw. En vraagprijs is natuurlijk ook van belang.

Cactusje tussen Leiden en Schiphol in! Vraagprijs komen we sowieso wel uit als het aan mij ligt πŸ™‚ ik zal je even een pb sturen met de link van marktplaats

Ik snap helemaal dat je de maxi cosi nieuw wilt! Zou ik ook doen, maar wij kregen toen de maxi cosi van mijn schoonzus, dus wist 100% zeker dat er niets mee gebeurd was

Wat voor kleding heeft je baby nodig als het in mei/juni verwacht word? Bij onze zoon was het gewoon dik aankleden dat was echt veel makkelijker.

Pietje1987 wij hebben ook een Joolz vind je hem fijn rijden? Ik heb het idee dat een stokke veel steviger is.

Ysabella
            Ik denk in het begin gewoon lange mouwen e.d. waarschijnlijk wat minder gedoe met dekentjes en inpakken en zo.

Ysabella ik ben/was echt verliefd op onze joolz. Heerlijk wendbaar! Ik ben zelf maar klein en vond stokke altijd wat te hoog voor mij (1.60m)

Ysabella wij hadden een baby eind april en die had rompers met korte mouwen en daar dan gewoon shirts/jurkjes met lange mouwen. En een los jasje. Voor ons was dat meer dan voldoende, pas vanaf eind juni ofzo ging ze ook korte mouwen dragen

Lampje besteld.. Ik zat steeds al naar maan lampjes te kijken voor de babykamer. Nu nog even een kleine maand geduld hebben.

Ysabella
              Ali.. bij bol zijn ze ook wel, alleen een stuk duurder. Deze was 13 euro voor de 15cm variant.

Ysabella
                Oohh die is ook grappig! Ik heb deze eigenlijk voor de nacht besteld. Dan kan er een lampje aan zonder dat het meteen een fel licht is. Als hoofdverlichting moet ik nog iets anders uitzoeken, nu hangt de lamp van de oudste er nog, maar dat heeft voor mij nu geen prioriteit. Deze moet wel opgeladen worden via usb staat erbij, ik weet niet of de stekker er continu in kan blijven zitten. Volgens de recensies doet ie het iig wel minimaal een hele nacht op een volle batterij.

• [verwijderd]

Ysabella een soort gelijke is nu €8 bij Dirk vd Broek.