Pietje1987 wij hebben ook een Joolz vind je hem fijn rijden? Ik heb het idee dat een stokke veel steviger is.
Baby uitzet.
Ysabella ik ben/was echt verliefd op onze joolz. Heerlijk wendbaar! Ik ben zelf maar klein en vond stokke altijd wat te hoog voor mij (1.60m)
Ysabella wij hadden een baby eind april en die had rompers met korte mouwen en daar dan gewoon shirts/jurkjes met lange mouwen. En een los jasje. Voor ons was dat meer dan voldoende, pas vanaf eind juni ofzo ging ze ook korte mouwen dragen
Lampje besteld.. Ik zat steeds al naar maan lampjes te kijken voor de babykamer. Nu nog even een kleine maand geduld hebben.
Ysabella
Oohh die is ook grappig! Ik heb deze eigenlijk voor de nacht besteld. Dan kan er een lampje aan zonder dat het meteen een fel licht is. Als hoofdverlichting moet ik nog iets anders uitzoeken, nu hangt de lamp van de oudste er nog, maar dat heeft voor mij nu geen prioriteit. Deze moet wel opgeladen worden via usb staat erbij, ik weet niet of de stekker er continu in kan blijven zitten. Volgens de recensies doet ie het iig wel minimaal een hele nacht op een volle batterij.
[verwijderd]
Ysabella een soort gelijke is nu €8 bij Dirk vd Broek.
[verwijderd]
Cactusje ik vond de prijzen op Mp echt te belachelijk voor worden! Hier hebben we alles nieuw gekocht. Ook op bugaboo kun je korting en/of deals vinden. Bij onze cameleon hadden we een autostoel gratis gekregen. Onze donkey heb ik met korting gekocht.
[verwijderd]
Nu is die van @Pietje1987 nog fatsoenlijk geprijsd, als ik in mijn eigen regio zoek komen er echt absurde bedragen voorbij. En als het leuk geprijsd is, is het zowat antiek, echt wachten op mankementen als ze die niet al hebben. Ik snap heus wel dat mensen veel geld betaald hebben en er zoveel mogelijk weer van terug willen, maar een beetje realistisch zijn kan geen kwaad. Zoveel geld ga ik niet betalen voor 2e hands als ik voor hetzelfde of minder geld nieuw heb van ook een prima merk. Dit wordt echt de laatste baby dus ik ga niet meer investeren in een hele dure wandelwagen met alles erop en eraan.
- Bijgewerkt
Pietje1987
Ik denk dat het voor mij toch te ver wordt, hopelijk krijg je betere biedingen. Paar tientjes is weer de andere kant van absurd.
Op de maxi cosi en wagen heb ik nu alles volgens mij. Vanmorgen de laatste dingetjes ingeslagen en de maanlamp was ook bezorgd toen ik thuis kwam. Echt een leuk ding! Binnenkort alles wassen en kamertje goed schoonmaken en dan zijn we er klaar voor.
[verwijderd]
Cactusje maanlamp?
Wij moeten nog best een hoop
Ik heb een autostoeltje, wagen en alle kleertjes (in basic aantallen mt 50 en 56). Heel klein beetje maat 62(?) (3 maanden.. is dat 62? ) maar omdat het hier dan waarschijnlijk al warm is durf ik niet teveel te kopen.
We moeten nog:
- box + alles voor in de box
- matrasje voor in ledikant
- wipstoeltje
- adapters voor autostoeltje
- verschoonkussen
- badinzetje
We moeten ook alles nog opzetten (co-sleeper staat zelfs nog in NL). Ik hou niet van babykamers en baby heeft ook geen eigen kamer dus we hoeven denk ik maar een middag te spenderen om alle 'meubels' klaar te zetten. Behangen en lijstjes ophangen met stompzinnige quotes erin doe ik niet aan
[verwijderd]
Even een paar berichten naar boven scrollen, daar heb ik een foto geplaatst.
Een box heb ik trouwens ook nog niet. Bij beide kinderen niet heel veel gebruik van gemaakt, ik kijk wel af en toe even rond op mp en fb, ik hoef geen nieuwe meer voor 1 laatste baby. Ik heb momenteel maar 4 pakjes, ik vind het lastig om iets neutraals uit te zoeken en anders heb je zoveel wit. Veel kleertjes komen wel als het geboren is.
[verwijderd]
Cactusje Leuk ding zeg
Ik ben idd ook opzoek naar een tweedehands box. Ik zag er vorige week 1 voor 25 euro . Gewoon mega simpel zonder lade of weet ik veel. Ik wil hem vooral gebruiken ter bescherming voor tegen Robbie
Robbie heeft geen oog voor anderen (kan hij niets aan doen; hij is jong en autist) en met zo'n kleintje is dat gewoon gevaarlijk.
4 pakjes is wel erg weinig Hoewel.. je kan er een weekje mee vooruit dus als je meteen na de geboorte gaat bestellen dan heb je zo de rest in huis natuurlijk
️
[verwijderd]
Ja 4 klinkt natuurlijk heel weinig, maar zeeman, terstal, Hema en Bertus zitten vlakbij. Bij de jongste wisten we beide het geslacht niet, ook weer weinig kleding, en heb toen op dag 2 na het ziekenhuis man op pad gestuurd om bij te kopen. Nu zou ik zelf eventueel vast het winkelwagentje bij wehkamp kunnen vullen en op bestellen klikken zodra de baby er is. Denk dat ik het wel gewoon weer aan man over kat, hij kan dan in een kwartiertje weer thuis zijn met 10 nieuwe pakjes.
Vanmorgen was ik bij zeeman nog voor sokjes en mutsjes, moest mezelf wel even bedwingen om niet zo'n schattig pakje mee te nemen. Dan hangt het straks aan de lijn te drogen en weet iedereen meteen al wat er in mijn buik zit.