Klim schoenen, de mijne zijn erg aan t slijten maar nieuwe zijn weer €130 dus man vermoord me als ik die koop, gezien mijn koopverslaving πŸ₯Έ

9 dagen later

Ik heb weer een site gevonden met hele leuke oorbellen πŸ‘€ ik word daar zo hebberig van πŸ˜…
Denk dat ik wel een leuk cadeau idee heb voor m'n verjaardag 😁

Ik ben hoeslakens aan het bestellen op Smulders textiel en ik ben dol op mooie dekbedovertrekkenπŸ₯° nu wil ik er een kopen. πŸ€— is eigenlijk niet Γ©cht nodig πŸ™„

Miek89 oh wat leuk zeg! Had ik niet bij je verwacht. Heb je nu ook grote oorbellen in?

5 dagen later
        • [verwijderd]

[verwijderd]
        Deze is zoo leuk. Mijn docent had hem afgelopen week om. Hij is echt tof.

een maand later
        5 dagen later

verjaardagskado's voor de meiden aan het uitzoeken. Ik word zo hebberig van al die poppenspullen! T is maar goed dat ik een richtlijnbudget heb want anders kregen ze veeeeeeel te veel. Zowel E als C willen/krijgen poppendingen. En waarschijnlijk ook allebei een poppenwagen πŸ˜… De "grote" die er staat is kapot dus gaat weg (mooi, kado voor E). De kleine is zo'n rieten, komt ook steeds vaker wat af vallen. En C is echt een moedertje dus die mag ook een goede wagen, toch? πŸ˜† πŸ˜…

Toch6 zΓ©ker een poppenspeler moet een mooie poppenwagen!
          Toen T 4 werd had ik hem al helemaal uitgezocht, zo mooi, met alles erop en eraan 😍 ik liet haar zien welke kleuren ze hadden enzo en zag het al helemaal voor me πŸ€—πŸ₯° zegt ze β€˜πŸ™„ ik wil geen poppenwagen, ik wil de playmobil ladderwagen van de brandweer….’ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Huggybird ik wil geen poppenwagen, ik wil de playmobil ladderwagen van de brandweer….’ 😭😭😭😭😭😭😭😭

Ik snap je dochter volledig. Ik vind Lego en playmobiel veel leuker, maar mijn kinderen willen poppen en Barbies 😭

• [verwijderd]

Huggybird dat was hier ook zo...
              We hebben een keer een poppenwagen gehad voor H, en daar is alleen op de dag zelf mee gespeeld.
              Vooral I was een drama, die wilde altijd alleen maar dingen als skateboards of skeelers. In februari 😢