verjaardagskado's voor de meiden aan het uitzoeken. Ik word zo hebberig van al die poppenspullen! T is maar goed dat ik een richtlijnbudget heb want anders kregen ze veeeeeeel te veel. Zowel E als C willen/krijgen poppendingen. En waarschijnlijk ook allebei een poppenwagen De "grote" die er staat is kapot dus gaat weg (mooi, kado voor E). De kleine is zo'n rieten, komt ook steeds vaker wat af vallen. En C is echt een moedertje dus die mag ook een goede wagen, toch?
Hebberig
Toch6 zΓ©ker een poppenspeler moet een mooie poppenwagen!
Toen T 4 werd had ik hem al helemaal uitgezocht, zo mooi, met alles erop en eraan ik liet haar zien welke kleuren ze hadden enzo en zag het al helemaal voor me
zegt ze β
ik wil geen poppenwagen, ik wil de playmobil ladderwagen van de brandweerβ¦.β
[verwijderd]
Huggybird dat was hier ook zo...
We hebben een keer een poppenwagen gehad voor H, en daar is alleen op de dag zelf mee gespeeld.
Vooral I was een drama, die wilde altijd alleen maar dingen als skateboards of skeelers. In februari
Hooyo-shimbir die zijn gaaf!
Hooyo-shimbir omg!! Ik denk dat mijn dochter gek wordt als ze die ziet!!
Toch6 deze nog voor C.
Eb deze week even naar een vrouw hier in het dorp die poppenkleertjes etc verkoopt. Ook katoenen luiertjes voor 1,60 p/s. Daar ga ik zelf niet voor zitten ploeteren. En wil even kijken bij de kleertjes en slaapzakjes aangezien zowel C als E kandidaat zijn voor zulke kadootjes
Ik wil deze
Oooh k heb Γ©cht geen horloges meer nodig ...
Alleen mijn man vindt het onnodig extra kosten
[verwijderd]
Deze vind ik wel heel leuk. Met 20% korting ook!
Zal ik wel, zal ik niet?β¦.
[verwijderd]
Jute doen!
[verwijderd]
Ik twijfel nog want word eerlijk gezegd misselijj van mijn uitgavenpatroon en ik heb net lelijke gympen gekocht met bontvoering en 2 truien. Ik laat ze voor nu even liggen. Als ze voor mij bestemd zijn, staan ze er halverwege de maand en mijn loonstrook nog op en dan neem ik ze bij een goed saldo.
Maar jee, Large⦠vroeger kreeg je daar hele boekwerken van thuis. Ik ga die website doorspitten.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Jute mijn uitgavenpatroon is ook de reden dat ik ze laat liggen
Ze hebben ook een Haribo dekbedovertrek, geniaal gewoon!
Als je ze nou binnenkort toch wil en ze zijn niet meer in de sales, stuur mij dan even pb, ik heb nog een kortingscode. (Geen 20%, maar korting is korting natuurlijk)
Die boeken mis ik, dat was echt leuk om door te bladeren! Maar de app is ook leuk hoor, wij bestellen daar echt veel vanwege I.