[verwijderd]
Softbasegaming dat zijn het ook!! Niet qua vorm, dat niet nee
Ik vind vooral die zolen echt fantastisch, maar dat zie je natuurlijk niet zo goed..
Softbasegaming dat zijn het ook!! Niet qua vorm, dat niet nee
Ik vind vooral die zolen echt fantastisch, maar dat zie je natuurlijk niet zo goed..
[verwijderd]
Oh super, dank je wel
Jute hij is geldig tot 12 februari, dat moet ik er wel even bij zeggen trouwens!
[verwijderd] jazeker! Maar op die leeftijd maakt kwaliteit niet zoveel uit. Volgend jaar zijn ze weer fan van wat anders en hebben ze een hele andere kledingstijl. Pas vanaf 20 dat stijlen een beetje blijven hangen volgens mij, haha
[verwijderd] in geval van H zou ik het inderdaad ook zeggen, dat is echt zo'n fast fashion verslaafde die alle laatste trends wil enzo.
Maar I draagt truien van bijvoorbeeld Queen en Nirvana (volgende wordt volgens mij Foo Fighters?) dus dat is toch wat tijdlozer.. of sowieso al 30-50 jaar te laat dus dan maken die extra 10 jaar ook niks meer uit
Mocht I er dan niks meer mee willen kan die het wellicht nog verkopen ook, dan is het vintage
[verwijderd] ik zie het nu
Ja ik wil deze.
Ik heb laatst ergens op tv ofzo een hele mooie opaal gezien en nu wil ik graag een ring met een opaal... En wat ik wil is uiteraard veel te duur, maar als ik ooit veel geld over heb!
Ik wil deze aardbeienvazen!
Het kleed, de tafel, de vloer en de kleur van de keuken wil ik eigenlijk ook
Trees oeh die zijn leukk!!
Het lijkt mij ook wel wat voor jou @Manque
Beetje jammer van die prijs
Deze wil ik echt heel graag dus als iemand ooit naar Boulder gaat, neem ze aub mee
H heeft me besmet met het Jellycat virus. Ik moest er vandaag een ophalen voor haar, maar die winkel is echt zΓ³ vreselijk leuk. Alleen.. wil ik een roze draak? Een taart? Een zandkasteel? Of wil ik ze gewoon allemaal?
Ik heb al mijn derde paar schoenen gekocht dit jaar werken in een schoenenwinkel is echt niet goed voor me. Gelukkig krijg ik personeelskorting
CrazyCatLady Ik heb zoβn plantje