5 dagen later
  • [verwijderd]

[verwijderd]
Deze is zoo leuk. Mijn docent had hem afgelopen week om. Hij is echt tof.

een maand later
5 dagen later

verjaardagskado's voor de meiden aan het uitzoeken. Ik word zo hebberig van al die poppenspullen! T is maar goed dat ik een richtlijnbudget heb want anders kregen ze veeeeeeel te veel. Zowel E als C willen/krijgen poppendingen. En waarschijnlijk ook allebei een poppenwagen πŸ˜… De "grote" die er staat is kapot dus gaat weg (mooi, kado voor E). De kleine is zo'n rieten, komt ook steeds vaker wat af vallen. En C is echt een moedertje dus die mag ook een goede wagen, toch? πŸ˜† πŸ˜…

Toch6 zΓ©ker een poppenspeler moet een mooie poppenwagen!
    Toen T 4 werd had ik hem al helemaal uitgezocht, zo mooi, met alles erop en eraan 😍 ik liet haar zien welke kleuren ze hadden enzo en zag het al helemaal voor me πŸ€—πŸ₯° zegt ze β€˜πŸ™„ ik wil geen poppenwagen, ik wil de playmobil ladderwagen van de brandweer….’ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Huggybird ik wil geen poppenwagen, ik wil de playmobil ladderwagen van de brandweer….’ 😭😭😭😭😭😭😭😭

Ik snap je dochter volledig. Ik vind Lego en playmobiel veel leuker, maar mijn kinderen willen poppen en Barbies 😭

• [verwijderd]

Huggybird dat was hier ook zo...
        We hebben een keer een poppenwagen gehad voor H, en daar is alleen op de dag zelf mee gespeeld.
        Vooral I was een drama, die wilde altijd alleen maar dingen als skateboards of skeelers. In februari 😢

Trees T heeft heel veel playmobil en het is ook super leuk πŸ€— maar ik als Γ©chte poppenmoeder moest even wennen aan het idee dat mijn meisje een voetballend brandweermeisje was… πŸ™ˆπŸ˜‚

8 dagen later

Toch6 deze nog voor C.

Eb deze week even naar een vrouw hier in het dorp die poppenkleertjes etc verkoopt. Ook katoenen luiertjes voor 1,60 p/s. Daar ga ik zelf niet voor zitten ploeteren. En wil even kijken bij de kleertjes en slaapzakjes aangezien zowel C als E kandidaat zijn voor zulke kadootjes πŸ˜‰

12 dagen later
        5 maanden later

Manque Nodig niet, maar deze zou jou fantastisch staan natuurlijk.