Vulpen Tantetil In die gepilde broek links. Maar dat was m'n punt hรจ, mensen maken foto's in dezelfde houdingen niet per se omdat ze altijd zo zitten maar omdat je anders onbegrijpelijke foto's krijgt ๐
Vulpen Tantetil Ehm, linksonder m'n linkerbovenbeen en daarboven m'n rechteronderbeen. [edit] Of andersom? ๐ค Ik ben er vrij zeker van dat je mijn linkerarm ziet maar raak nu zelf ook in de war.
Vulpen Tantetil Mijn benen voor een kussen aanzien, lekker dan. Maar nee, de foto staat wel recht hoor, heb m'n benen omhoog op de bank. Toch6 Mijn nachthemd ๐
[verwijderd] Een heel oud tshirt van vriend. (En broekloos) Ben niet van plan mijn huis te verlaten vandaag ๐
Hooyo-shimbir Mijn te gekke somalische huis jurk en hoofddoek ๐ t zit erg lekker, deze foto laat ik niet zo lang staan
Femkes Natgeregend, dus in ondergoed (Sarah sweeties) omdat ik wel direct aan tafel kon. Ik denk dat ik zo met de jongste 2 in bad ga.
[verwijderd] Ansji volgens mij hebben we een match? Ik krijg het niet goed op de foto, maar mijn badjas is ook grijs met hartjes.
Ansji [verwijderd] Hahaha, idd! Dat ding van mij is alleen roze. Maar lijkt van dezelfde makelij. ๐