[verwijderd] Schuurpapier zeker weten joggingbroeken weer, maar ook trek je belachelijke warme pantoffels aan weer. Vanochtend in het bos zeiknat geregend brrr...
Marshmallow Aan het instorten dus nu op de bank in pyjama, kijken naar the big bang theory. Nu wel met dekentje erover.
[verwijderd] Ik draag mijn lelijke anti-seks sloffen weer ๐. Ze zijn van wol, op een diervriendelijke manier geschoren bij schaapjes uit de buurt. Heerlijk warm!
Toch6 [verwijderd] - hij vindt je altijd sexy hij wil duidelijkheid wanneer hij wat kan proberen hij gunt je warme voeten, ook al gaat dat ten koste van sexy Zit er een optie bij?
[verwijderd] Toch6 Haha ๐คฃ Ik denk zelf dat ik gewoon te sexy ben en dat het hem gewoon wat teveel wordt om zonder anti-sekssloffen mijn buitengewoon sterke sex-appeal 24/7 te moeten weerstaan. Klinkt zeer aannemelijk ๐.
[verwijderd] Eindelijke eens een foto van mij waar ik helemaal opsta die ik niet gelijk wil deleten! En laat deze nou nรฉt precies in dit topic passen! In dit soort kleding kun je me zo ongeveer dag en nacht uittekenen. I dress for comfort.๐ Een uurtje geleden genomen dus recenter kรกn niet:
Schuurpapier Huiskloffie, inclusief vlekken. En zo is die trui nog leuker. Helaas staat er heel truttig 'lucky' op, in plaats van 'fuck' ๐