Vulpen Tantetil Mijn benen voor een kussen aanzien, lekker dan. Maar nee, de foto staat wel recht hoor, heb m'n benen omhoog op de bank. Toch6 Mijn nachthemd đ
[verwijderd] Een heel oud tshirt van vriend. (En broekloos) Ben niet van plan mijn huis te verlaten vandaag đ
Hooyo-shimbir Mijn te gekke somalische huis jurk en hoofddoek đ t zit erg lekker, deze foto laat ik niet zo lang staan
Femkes Natgeregend, dus in ondergoed (Sarah sweeties) omdat ik wel direct aan tafel kon. Ik denk dat ik zo met de jongste 2 in bad ga.
[verwijderd] Ansji volgens mij hebben we een match? Ik krijg het niet goed op de foto, maar mijn badjas is ook grijs met hartjes.
Ansji [verwijderd] Hahaha, idd! Dat ding van mij is alleen roze. Maar lijkt van dezelfde makelij. đ
[verwijderd] Schuurpapier zeker weten joggingbroeken weer, maar ook trek je belachelijke warme pantoffels aan weer. Vanochtend in het bos zeiknat geregend brrr...
[verwijderd] Sevenof9 ik was inderdaad van plan om hem met het kerstdiner aan te doen, maar mijn oom is een slytherin dus toen heb ik hem maar als huispak gehouden om de vrede te bewaren đ¤ˇââī¸